ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

درس زندگی

امروز آخرین پنج شنبه سال نود و یکه. خیلی ازین آخرین پنج شنبه اومده و رفته، با این حال زندگی جریان داره با همه خوبی ها و سختی ها. امروز که از پشت پنجره محل کارم به درختها و گلهای توی باغ نگاه میکردم دیدم چقدر سبز شدند و چشم رو با این زیبایی شون نوازش میدن. من روز های بی برگی شون رو هم دیدم و روز هایی که برف قامت شون رو به پایین می کشید اما امروز قد علم کردند و استوارند.
دارم مرور می کنم یکسالم رو در این آخرین پنج شنبه سال. توی این 361 روز اتفاقهای زیادی برام افتاد و درسهای بزرگی گرفتم.
وقتی سه ماه پاییز رو سه بار مریض شدم یا درد دندان امانم نمی داد بزرگترین درس زندگی رو گرفتم که سلامتی بالاترین ثروت و دارایی منه اگر چه بار ها سالم بودم و بیماری به یادم آورد که این ثروت بزرگ رو دارم.
زندگی جریان داره چه بخاهیم و چه نخاهیم اما برای اینکه ملکه ذهنم بشه، اینجا این نکته رو به خودم گوشزد میکنم:
هر که هستم در هر پست و مقام و هر مرتبه و ثروت و هر سواد و دانش و آگاهی یاد بگیرم اول آدم باشم.

باران نوشت1: الان که داشتم این متن رو می نوشتم یکی از همکارا یه کارت عروسی آورد. اینم یه اتفاق خوب که شادی دیگران هم یه نعمته. ایشالا خوشبخت شن
باران نوشت 2:دوست داشتید درسهای این یه سال رو برام بنویسید. خدا رو چه دید شاید یه کتاب بشه از روش نوشت.
باران نوشت 3: آهنگی که این روز ها گوش میدم، "نگرانت میشم" از ابی
نظرات 6 + ارسال نظر
سودی بودی پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:47

درود
منم درسای زیادی گرفتم:
1.در انتخاب رشته،برای انتخاب شهر محل تحصیل بسیار دقت کنید.
2.تکرار گزینه 1
3.توجه به گزینه 1و2
منم نگرانت میشم ابی رو خیلی گوش میدم
همچین آدم باحالی ام


hami پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:34 http://hami-lahijan.blogfa.com/

سلام
اول بذار بگم در مورد این شکلک: ....
واااااای خیلی کرکر خندست.....
شاید کتاب بشه.
مریضی که همیشه هست تا نیاد قدر سلامتی رو نمیدونیمو یادمون میره...
مثه همین ثروت و پول... وقتی وپول تو جیبمونه over خرج میکنیم... اما وقتی به ته میکشه آخر ماه میشه قدر اون پولایی که خرج کردیمو میدونیم...
من بزرگترین درسی که امسال از زندگیم گرفتم این بود که حتی به نزدیکترین دوستانم همه رازمو نگمو همه درد دلامو نگم... یاد گرفتم بهترین دوست خانوادست...
حتی دوستی که بگه مردونه باهاتم حتی نون نمکتو بخوره آخرش احتمال داره یه روز دشمنت بشه....
(تابلو بود که بدجور از رفیق خوردما)

ایشالا تو زندگیت پیروز و شاد باشی....
امیدوارم سال پربار و شادی رو با خبرای خوش سپری کنی.
راستی سرکار نمیری یعنی نتم نمیای؟
بیایاااااا

Mr PACT پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:57

من که تو این سال بدترین درس ها رو گرفتم!
همون بهتر که ننویسم!

منم خیلی این آهنگ رو گوش میکنم! یعنی تو دفتر که تا این آهنگ رو میذارم همه اعتراض میکنن!
الان گذاشتمش! خدارو شکر فعلا که اعتراضی نکردن!

زمهریر پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:37 http://www.zamhariram.blogfa.com

درسهای امسال من:
1: خوشحالی دیگران واقعا بم انرژی میده و خوشحالم که تونستم تو سال 91 چند نفرو واقعا شاد کنم...
2: امسال به اندازه تموم عمرم واسه یه رسیدن به یه هدفی تلاش کردم ولی نتیجه نداد و بازم از رو نرفتم و میخوام تو سال جدید واسه رسیدن به هدفم تلاش مضاعف کنم (نکتش همون نا امید نشدنه فک کنم)...
3: قدر در کنار هم بودن رو بیشتر باید دونست...بعضیا با رفتن ازین دنیا خیلی از حسای خوبو با خودشون میبرن و با نبودنشون یه دلتنگی هضم نشدنی بجا میذارن...بابابزرگم امسال فوت کرد و جای خالیش تو این روزای آخر سال خیلی بیشتر حس میشه
4: آدمای خوب هنوزم هستن فقط چون تعدادشون خیلی کمه پیدا کردنشونم سخته....امسال از طریق وبلاگم تو دنیای مجازی چندتا ازون آدمای خوب رو یافتم
ببخشید پرحرفی کردم

عباس ملکشاه شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:05 http://MalekSHah.PersianBlog.ir

امیدوارم سال دیگه از رشد و تعالی که در پنج شنبه آخر سال 92 در مقایسه با این پنج شنبه انجام میدید، لذت ببرید و خدا را شکر گویید

حسین چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:22 http://succeess13.persianblog.ir/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد