ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

قدمهایش را بشمار...

بهار دارد می آید، صدای قدمهایش را می شنوم. بهمراهش مهمانی دارد به نام عید. بهار که بیاید، آرزو هایم هم شکوفه خواهد زد. شکوفه هایم را در دستانم خاهم گرفت، می شمارمشان تا آمادهشان کنم برای فصل بعد. بهار که بیاید من هم خودم را می بینم در زلالی آبهای روان، در بارش بارانهای ناگهانی، در آواز شاد پرندگان، در رقص شاپرکها و در تولد دوباره زمین...
سال 91 سال خوبی برایم بود اگر چه گاهی خراشی دلم بر میداشت از نارفیقان دوست نما، از روزگار، از زندگی که بعضی هاشان بد نشانه میگرفت لامصب و بد ناکارم کرد اما باز هم سر خم نکردم در مقابلشان.
وارد دنیای مجازی شدم، دوستان خوبی پیدا کردم. یاد گرفتم که زندگی جریان دارد چه مجازی چه حقیقی، باید درس گرفت و بزرگ شد.
به سفر رفتم و باز هم یاد گرفتم که ارزش آدمها به مال و مکنت و شکوه و جلالشان نیست که این شکوه و جلالشان جز و ادب و دانش و آگاهی و ... چیزی دیگر نیست.
سفری هم داشتم به اعماق وجودم. رصد کردم خودم را که من که هستم که اینهمه بی محابا طلب دارم از پروردگارم در مقابل طلب های انجام نشده ی او از سوی من؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کاش همیشه عید بود. حتا این روز ها آدمهای خفن هم برای همه آرزوی خوشی و سلامتی و کامیابی دارند اگر چه از ته دلشان نباشد. همه با هم مهربانند. همه هم را در آغوش می کشند و می بوسند اگر چه جای خالی عزیزان سنگینی می کند در نگاههای نگران خانواده شان.
************************
خودمانی بگم  که در این سال جدید برای مردم سرزمینم آرزوی آرامش، مهربانی، سلامتی دارم. امیدوارم تصمیمات درستی رو که میدونند تو زندگی دیگران هم تاثیر داره درست تر بگیرن.
برای خانوادم بهترین ها رو آرزو دارم که خودشون می دونن تموم دنیای منن.
برای دوستان حقیقی هر آنچه که به صلاحشونه آرزو دارم و سلامتی و آرامش رو برای تک تک شون از ایزد منان طلب دارم.
و دوستان مجازیم که از مرداد ماه همراهم بودند در شادیهایم که با هم شاد بودیم و در نگرانیهایم که دلداریم دادند و با نظر هایشان دلم را گرم کردند که تنها نیستم در این دنیای مجازی:
برای میثاق که آرزو دارم در سال جدید میثاق قوی باشد و پر تلاش
برای آزی که امیدوارم روزهای زندگیش رنگی رنگی رنگی باشد بدون بهانه
برای حامد که آرزومندم شب و روز زندگیش روشن و پر ستاره باشد
برای عسل بانوی نسل سومی که آرزو های بی شماری داره و با تلاشش حتمن بهشون میرسه
برای فریبا با هذیانهایی که شیرینی چاشنیش بود
برای رها

برای عباس ملکشاه با سیال ذهن
برای مریم با سپیدار خیال
برای زمهریر
برای
سوره
برای
هدا
ب
رای مامان دوگل
برای
بانو آری که این روز ها کم پیداست
برای راضی بانو
برای
بانوی متاهل
برای
مسعود نصیری آموزگار
برای حسین با دو تا وبلاگش
برای بهار، آزی( خودم)، سودی، مهشید، تقی یوسفی (شرمنده اگه کسی از قلم افتاد)دوستان بدون وبلاگم و تمام خاننده های خاموش وبلاگم بهترینها رو آرزو دارم و اینم بگم که:
 هر چی آرزوی خوبه مال شما.



اینم از آهنگ سرنای نوروز از گروه رستاک


روزگارتان سبز
شادیتان افزون
دلهاتان شاد
ایام به کام
نوروزتان خوش

نظرات 16 + ارسال نظر
Mr PACT دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 http://misaghetanha.blogsky.com

عید شما هم مبارک...

ممنون...

مسعود نصیری دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 http://masudnasirii.com

سلام باران پاییزی...
عجب حس و حالی داری...
مطمئنم که این حس و حالت و ذوق و شوقت و این دعای خالصانه ات به همه دوستان و علی الخصوص من،سرایت کرده و شور و شادی رو در وجود همه ما جاری کرده.
امیدوارم سال خوبی داشته باشی اونم در کنار خانواده محترمت.و رفاقت مجازیمون همچنان مستدام و پایدار باشه.
عیدت پیشاپیش مبارک.

مهشید دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 18:07

باران پاییزی عزیزم برات بهترینها رو در سال جدید آرزو میکنم.امیدوارم همیشه شاد و سلامت و سالم باشی و به همه آرزوهای قشنگت برسی

زن متاهل سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 http://banoobelissima.blogfa.com

سلام باران جانم
عید تو هم مبارک بانو
سالی خوب همراه با سلامتی دل خوش جیب پرپول لب خندون برات آرزومندم
ممنونم ازت, قربان قلب مهربانت...

.آزی. سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:10 http://rouzhayerangi.blogfa.com/

روزگارت خوش عزیز دلم
خیلی خیلی خوشحالم که توی این سالی که گذشت با وجودی مسافت جغرافیایی دوستانی به ظاهر مجازی و در واقع حقیقی پیدا کردم از جمله خودت که بودنشون برام غنیمته، یه غنیمت و گنج تمام عیار.
امیدوارم سالی که در پیشه خیلی خیلی بهتر از سالی که گذشت باشه.

asal چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 http://www.1itman.blogfa.com

قربون دل مهربونت برم
ان شالا سالی پر برکت و تندرستی داشته باشی
این چند وقت که میخوندمت چیزی جز انرژی مثبت نگرفتم
دوستت دارم و التماس دعا

hami چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 18:45 http://hami-lahijan.blogfa.com/

از بابت تشکــــــــــــــــرت واقعا ممنون
آرزو میکنم به همه آرزوهای زیبایی که داری برسی

حسین چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:21 http://succeess13.persianblog.ir/

سلام
مطالب بسیار زیبایی نوشتید
واقعا خیلی خوشم آمد
البته باید بگم منو غافلگیر کردید
ممنونم از لطف زیادتون


دعا میکنم همه مردم سالی پر از موفقیت و شادی توام با معنویت داشته باشند( برای شما حتما ویژه دعا میکنم)


بهترینها را براتون آرزومندم

هذیانهای یک ذهن پریشان یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 http://hazyangune.blogfa.com

سلاااااااااااااااام
عیدت مبارم خانوووم
چقدر ذوق کردم وقتی اسممو توی پست دیدم.این بهترین عیدی بود که گرفتم مرسی
امیدوارم تو سال جدید روز و روزگارت خوش باشه

رها چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:07 http://thepartoftanhai.blogsky.com/

باران جونم سلام سال نو مبارک . ممنون از اینکه برای منم ارزوی قشنگ داری
دوستت دارم سال خوبی رابرات ارزومندم

آری پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:20 http://ary-f.blogfa.com

خوب من کم پیدا بودم راست میگی شرمنده ام قبل از عید درگیر بازگشت پسرم از خارج بودم و آماده سازی اتاقش و این قبیل کارها بعد از عید هم فکر کنم بعد 14 سال راهی خوزستان شدم و در گیر گیجی این همه تغییر در شهر زادگاهم اهواز و صد البته اینترنت کند هم بسیار دخیل بود در این کم پیدایی اما هرجا وقت و سرعت اینترنت یاری داد مطالب رو خوندم اما دریغ از باز شدن صفحه نظر که چشممان به جمالش روشن نگردید
عید خوبی بود اگر وقت کردید از اهواز دیدن کنید خیلی بهتر شده البته دلم میخواست این جمله رو میتونستم واسه آبادان و خرمشهر هم بگم اما نه نمی تونم این مردم لیاقت خیلی بیشتر از این ها رو دارند هنوز این دو شهر رنگ آرامش ندارند هنوز انگار گرد جنگ روشون نشسته.اما باز هم مهمون نوازن
این خلاصه انشام راجع به بهار رو چگونه گذراندم
امیدوارم به تو و همه دوستانم خوش گذشته باشه و تمام آرزوهای خوب واسه دوستای خوبم خصوصاً تو دوست خوبم

سوره پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:18 http://harkat-porshoor.blogfa.com

احساس میکنم خیلی وقته نخوندمتون
دلم برای همه تنگ شده بود اساسی
ممنون از آرزوی خوبت دوست خوبم
عکس بوس نیافتم.بوس بوس بوس

.آزی. شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:42 http://rouzhayerangi.blogfa.com/

باران پاییزی عزیز من
زبونم مو درآورد و پام درد گرفت بس که "قدمهایش را شمردم!!!! "
چرا پست جدیدی نمی ذاری

ازی(خودمم) یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:09

سلام داداش.جام کلی خالی بود اینجا

عباس ملکشاه یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:01 http://MalekSHah.PersianBlog.ir

ممنون از تبریک انرژی بخشتون که از رشت تا تهران حس میشه.

امیدوارم در امسال سوای سلامت خودتون و خانواده، در مجموع بهترین ها را تجربه کنید و برایند کل سال سبب دلگرمی و تعالی باشه براتون.

: )

مریم سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 http://mysouldance.blogfa.com

مرسی عزیزم از این پستت که خیلی بهم انرژی داد
برات سال خوبی رو ارزو دارم و امیدوارم هر لحظه ات به شادی و سلامتی عجین باشه

(ببخشید هی نمیشد بیام کامنت پراکنی کنم !:) )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد