ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

مادر بودن سخت ترین کار دنیاست


 این آهنگ
نظرات 8 + ارسال نظر
maede شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 23:15

سلااااااااام؛روز خانم ها رو به شما و خونواده محترمتون تبریک میگم؛آره واقعا مادر بودن خیلی سخته

درود به تو. تبریک به تو و عزیزان زندگیت عزیزم
سخت ترین کار دنیا مادر بودنه مائده. هر روز روز مادرهاست بی شک

فاطمه یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:24 http://dariabikaraan.blogfa.com

سلام عزیزم...ممنون از لطفت..واقعا آدم همه چیز بشه ولی مادر نشه.پدرم رو اینها در آوردند..
ولی من مطمئنم تو بهترین وعاقل ترین وقوی ترین مادر دنیا میشی ...

درود به شما. واقعن اعتقاد دارم سخت ترین کار دنیا مادر بودنه. از نزدیک دیدم، لمس کردم و بشدت باور دارم جبران لطفهای یک مادر غیر ممکنه.
ممنون از شما و لطفتون. امیدوارم لایق چنین تعریفی باشم

ساسا یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:28 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

روزت مبارک باران جان.
خدا سایه مادرت رو بالای سرت نگه داره.

ممنونم ساسای عزیز. مبارکت باشه به اتفاق عزیزان زندگیت

خاهر بهار یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:53

مادر شدن هم جدیدن سخت شده باید به مرکزط ناباروری دکتر مهرافزا مراجعه بشه
تبلیغی نبودا کلن گفتم که مادر شدن چقدر سخته مادر بودن مادر ماندن سخت تر تره
بقول تتلو خونه خوبه خونه بوی مامانو میده

والا بخدا.
اصلن قبول مسولیت و تولد یه موجود زنده سخته خصوصن لقب مادر هم بهش بگیره

منم یه عابرم یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:20

مرسی از حسن انتخابت,از آهنگ لذت بردم.

خاهش می کنم بانو. این روز ها با وجود سامان عزیز حتمن حس مادری رو نوش جان می کنی با همه وجود

یک ذهن پریشان یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 15:27

رها چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:11

باران جون از روز مادر بیزارم . دلم درد می گیرد . بغض امانم را می برد بیا بخون می بینی چی میگم
راستی این پست روز زمین پاکت عالی بودمرسی

خدا مادرت رو بیامرزه. به هر حال زندگیه رها جان. بودن و نبودنها داره. گاهی اوقات ظرفیتی میخاد که باید ایجاد بشه و تحمل زیاد
خاهش می کنم عزیزم

Mr PACT چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:20

خیلی با تاخیر تبریک میگم

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد