ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

باغ وحش درون

آدمها علاوه بر کودک، خر، خوک، گاو، اژدها و .... ی درون، یک زنبورِ درون هم دارند که بی موقع و بی فکر از نیشش استفاده می کنند.

نظرات 7 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 17:47

اوه من الان یه پشه درون دارم تو مغزم وزوز میکنه

بیخود نیست که باغ وحش درون داریم دیگه. لامصب هر کدومشون یه جوری پاتیناژ می رن

نادی سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 19:43

حیونکی اااا تک ویژه گی اند...اونم وسیله دفاعی شونه..
در حالیکه بهضیا پکیج کامل شو دارند و ادعای برتری هم میکنند

آره واقعن
اونی که میخاد به هر واسطه و دلیلی اسمش سرزبون میاد از هیچی کم نمیزاره حالا هر چی توانایی داشته باشه یا نه

نادی چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:23

دیدم که بعضیا از هم ابزارشون واسه اذیت و آزار استفاده میکنند

گاها حتی با افشاندن بوی عطرشان در محیط...

آخ گفتی. به هر راه و شیوه ای برای اثبات خودشون و آزار دیگران متوسل میشن

زویا چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:27 http://zehnemanedige.persianblog.ir

آی گفتی. من البته ازین نیش زیاد استفاده نکردم. جدیدا دارم حس میکنم بعضی وقت ها بد هم نیست! گاهی باید نیش بزنی تا بفهمن نیشی هم داری برای زدن، اگه همیشه نمیزنی، فکر نکنن چه خبره! البته میگما، ولی در عمل باز غلافش میکنم :دی

بالاخره یه جاهایی باید استفاده ش کرد دیگه اما میدونی این نیش یه باره به ضرر خودمون گاهی تموم میشه
درود به تو

یک ذهن پریشان چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:55

بیچاره زنبور یه نیش میزنه بعد جان به جان آفرین تسلیم میکنه . ما آدما نیش دونی مون پره ! هیچی مون نمیشه ! نیش میزنیم کک مون هم نمیگزه !

چقدر با این حرفت موافقم و قبولش دارم

راستی من نمی تونم کامنتدونی بلاگفا رو باز کنم برات نظر بزارم. میخونمت فریبا ولی کامنتدونیت برام باز نمیشه
البته میهن بلاگ هم برام اصلن باز نمیشه. یحتمل از نت زاغارت اینجاست

یک ذهن پریشان چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 13:53

باران خود منم مشکل دارم با بلاگفا , با فی/ لتر شکن میرم تو وبلاگم .

خب من خیلی نگران بودم که فکر کنی بیخودی برات کامنت نمیزارم

بیا بلاگ اسکای اینجا خیلی خوبه ها

خاهر بهار چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:38

اره الان این زنبور درون همش داره نیشم میزنه درد داره اما به خحق داره میزنه

نیش زنبور برای ترسوندن دیگرانه اما نیش ما آدما بعضی اوقات چاره ی درمان نداره بعضی اوقات بدجور اثرش رو میزاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد