ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

بسیار سفر باید ....

یک روز کامل رو مرخصی گرفتم تا بتونم به کار های عقب مونده م برسم و وای که چقدر نیاز داشتم به این یک روز. بعد از مدتها چکابم رو انجام دادم و رفتم سمت کتابفروشی. همونطور که داشتم طبقه ی کتابها رو وارسی میکردم چشمم خورد به کتاب "مارکو پلو" از منصور ضابطیان مجری با سواد و با سابقه ی تلویزیون. کتاب رو بدون تعلل برداشتم از توی ماشین شروع کردم به خوندنش. یک روزه تمومش کردم و جلد دومش که "مارکو دو پلو" رو خریدم و یک روزه اون رو هم تموم کردم. این دو کتاب ماجرای سفر منصور ضابطیان به کشور هایی که رفته و تجربه های جالب و دوستانی که پیدا کرده ، هست. قلم شیواش در این دو کتاب آدم رو ترغیب به سفر و انگیزه ی آدم رو دو چندان میکنه. امیدوارم از خوندنش لذت ببرید.

نام کتاب: مارکو پلو
نویسنده: منصور ضابطیان
نشر: مثلت
قیمت: 16000 تومن



نام کتاب: مارکو دو پلو
نویسنده: منصور ضابطیان
نشر: مثلت
قیمت: 16000 تومن

نظرات 2 + ارسال نظر
دخترک پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 21:37 http://doxtarak.blog.ir

تازه میفهمم چی میگی. الان که آزادم و کارم نیمه وقته این همه وقت تلف میکنم و استفاده نمیکنم ازش. اگه فول تایم بودم قدرش رو میدونستم :)
مرسی از معرفی کتاب

دخترک مهربان دلم برات تنگ شده بود.
خب مثل من اگه دلت یه سفر شیراز و کاشان و یزد و .... میخاست و یه فرصت برای دادن امتحان شهر که 11 ماهه عقب افتاده و رفتن به کلاس سه تار و کلاس زبان و .... از وقتت نهایت استفاده رو میکردی دیگه

نادی جمعه 12 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 13:01

سلام
معرفی کتابت با جزییات عالیه

سلام نازنینم
ممنونم دوست جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد