ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

؟ و !

دارد باران می بارد و دارم چارتار گوش می دهم.

آرمان گشتاسبی می خواند:

"بی تو بی شب افروزی ماندنت

        بی تب تند پیراهنت

                 شک نکن من که هیچ آسمان هم زمین می خورد..."

به این فکر می کنم چقدر زیاد رویا می بافیم و چقدر کم به حقیقت می پیوندد.

بعد یاد این جمله می افتم که چند روز پیش جایی خانده بودمش:

"گاهی وقتها آدم چه چیز های ساده ای را ندارد!!!!!!!"

و من می مانم و یک دنیا علامت سوال و علامت تعجب....



نظرات 5 + ارسال نظر
sima چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 16:57 http://flower-ss.blogsky.com

می دانم چشمانت با من چه میکند

فقط وقتی که نگاهم میکنی

چنان دلم از شیطنت نگاهت می لرزد

که حس میکنم چقدر زیباست

فدا شدن برای چشمهایی

که تمام دنیاست


یه سری به وب ما هم بزن

تبادل لینک

نادی چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 17:36

تا خیال رو نبافی حقیقت دبدنی نمی شود.

جوابی ندارم برای جمله ت نادیا

خورشید چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 20:55

باااارونه..

گاهی چه چیزهای بزرگی داریم و کوچکش می بینیم..

خورشید چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 20:57

ماااا به خنده های زیر بارون..


پالت رو هم پیشنهاد می کنم

ممنون از پیشنهادتون

الهام جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 14:01

سلام چه جمله پر معنایی نوشتی اینو میگم:چرا نگران باشیم، شاید هرگز پیش نیاید
خیلی خوبه مرسی

ممنونم دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد