ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

نرگس باران خورده عجب صفایی دارد

دیروز با اینکه بارون بود اما همش دلم میخاست پیاده روی کنم. بعد از کار رفتم شهر کتاب که با در بست ش مواجه شدم. درلاکانی رشت تعداد زیادی گل فروشی وجود داره که از کنارشون وقتی رد می شی انگاری داری توی بهشت قدم می زنی خصوصن وقتی فصل نرگسهای شیراز باشه. خب بدون هیچ مقاوتی وارد گل فروشی شدم و دوتا گلدون کوچیک کاکتوس خریدم به اضافه یه دسته نرگس زیبا که آقای فروشنده با روبان زرد خوشگل ترش کرد. بوی نرگس معرکه ست. زیبایی ش هم معرکه تر.

گاهی توی این روزمرگی ها و گرفتاریها و ... باید نگاهی هم به اطراف کرد. اطرافی  که علاوه بر زشتی و فقر، زیباییهای بزرگ و کوچک دوست داشتنی زیاد داره. هر چیز خوب رو باید با جان و دل پذیرفت و به بعد موکول نکرد چون زمان در حال شتابه . از همین امروز کار هایی کوچکی که به چشممون نمیاد اما تاثیرات خوبی میزاره تو زنگیمون انجام بدیم. پله پله بالا رفتن نتایج خوبی داره. شک نکنید...


سپاسگذاری و قدردانی  صفات و ویژگیهای  بسیار بسیارخوب و مهمی هستن. آفرین و هزاران آفرین به هرکسی که این صفات رو در خودش پرورش داده.


نظرات 1 + ارسال نظر
دخترک دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 13:58 http://doxtarak.blog.ir

هفته پیش یه دسته اشو هدیه گرفتم :) البته همراه با یه دسته مریم.
با اینکه دیگه تقریبا خشک شده دلم نمیاد دور بندازمش چون هنوزم بوش همه ی اتاقمو برداشته :)
خودت چطوری

منم خوبم عزیزم مرسی
من گذاشتم خشک شده الان تو اتاق با همون روبان زردش توی گلدانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد