ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

آخر هفته خوبی داشته باشید.

کتاب/ میچ آلبوم 

میشه گفت میچ آلبوم استاد نگه داشتن شخصیتهاش مابین مرگ و زندگی و رویا رویی شون با زندگی و گذشته و کارهاشونه. 5کتاب" نفری که در بهشت ملاقات می کنید" اثری زیبا از میچ آلبومِ  که به  تازگی خوندنش رو تموم کردم. ادی 83 ساله در میان مرگ و زندگی با 5 نفر از کسانی که در مرگشون تاثیر داشته روبرو میشه. کتاب جملات زیبا زیاد داره اما  بنظرم مهمترین هدف نویسنده تاثیر زندگی آدمها بر همدیگه ست. جمله ای که بارها و بارها توی کتاب تکرارش میکنه که "آدمها بر زندگی هم اثر می گذارند."



کوچه ی بی نام

شاید کوچه ی بی نام هم مصداق تاثیر زندگی آدمها بروی زندگی دیگری باشه که نقشی که هر کدوم از اعضای خانواده بی اونکه بدونند بر روی زندگی هم داشتند رو به خوبی بیان می کنه. بازی زیبا و حرفه ای باران کوثری، امیرآقایی، فرهاد اصلانی و فرشته صدرعرفایی فیلمنامه ی ساده فیلم رو به هیجان آورده تا بیننده رو بیش از خسته نکنه و به اصل موضوع برسه.



مسیر اصلی/عزت نفس

محمدرضا شعبانعلی یکی از معلم های بزرگ و تاثیر گذار زندگی منه. فایل هایی هم که همیشه به اشتراک گذاشته خیلی بهم کمک کرده تو کار و زندگیم. آخرین فایلی هم که گوش کردم و بشدت نکات خوبی ازش یاد گرفتم عزت نفس بود. امیدوارم شما هم گوش بدید و لذت ببرید.

دانلودفایل صوتی مسیر اصلی / عزت نفس


نظرات 3 + ارسال نظر
بیتا جمعه 11 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 13:44

سلام.از خواننده های وبلاگتون هستم.کتاب ارباب زمان میچ آلبوم رو که معرفی کرده بودین خوندم و لازم دونستم که بابت معرفیش ازتون تشکر کنم.پیشنهاداتون رو دوست دارم. فکر کنم همشهری هم هستیم.

سلام بیتا.ممنونم ازتون
خوشحالم ازینکه همشهری گلی دارم که وبم رو میخونه.
ارباب زمان میتونم بگم یک تلنگرمی تونه باشه برای هرکسی. این کتاب 5نفر هم که عالیه

نادی جمعه 11 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 14:54

سلام
به به کتاب،فیلم...چه فعال..
تو کتاب خوندن ازت جا می مونم دختر..
بالاخره منم امروز این فیلم رو دیدم قشنگ بود.
ما حلقه های یک زنجیره ایم طبیعیه که روی زندگی هم تاثیر میگذاریم لزوما هم که نباید نسبت خونی باشه..فقط شدت و حدت داره..

همه اوقاتت زیبا و لبریز از امید

سلام نادیا جان
من دیروز همش داشتم به این فکر می کردم تو رفتارام که کوتاهی من باعث آزار چند نفر می تونه توی زندگی شده باشه آخه من بشدت اعتقاد دارم زندگی هرکسی روی زندگی دیگران تاثیر داره

نادی شنبه 12 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 11:14

سلام
صبحت بخیر
بله عزیزم تاثیر داره اما بسته به وسعت نقش و مسولیتی که داری کم و زیاد میشه..
کوتاهی..ینی میشد کاری کنی و نکردی؟ که بعید میبینم چنین روحیه ای داشته باشی از طرفی نوشته های تو اگر تمرین مثبت نگری هم بوده باشد که باعث آشنایی من و تو شد ..اما منشاء اش افکار و مکنونات قلبی توست که قطعا در رفتارت بی اثر نخواهد بود کسی که خیر خواهی رو دوست دارد از خودخواهی بدور است و همواره هطر مهربانی می افشاند...

ولی با حسابرسی موافقم چون باعث میشه بیش از پیش مراقب خود و رفتارهامون باشیم.
شاد و سلامت باشی

سلام نازنینم
ظهرت بخیر.بعضی اوقات بی اونکه بدونیم تاثیرمون رو روی زندگی دیگران داریم نادیا.
نمی دونم من چند بار مرتکب شدم اما امیدوارم منجر به اتفاقی بد نشده باشه برای کسی
ممنون از کامنت خوب و مفید و حا خوب کنک دختر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد