ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

هر دم ازین باغ بری میرسد/ تازه تر از تازه تری می رسد

بعد از افتادن اهالی فوتبال به جان هم

الان اهالی هنر هم به جان هم افتادن

دقیقن یه جای کار می لنگه اما نمی شه حدس زد کجا!

ملت همون ملتن هیچ فرقی نکرده

هیچ تفکر و تعمقی هم پشت اینهمه کشمکش نیست گویا

فعلن که انگیزه ی اصلی دوستان، ریختن پته همدیگه روی آبه

خدایا با این طرز فکرا خودت عاقبت ما رو بخیر کن

هر چند از دست خدا هم کاری بر نمیاد تا طرز فکر و طرز گفتارمون عوض نشه.

حرفهای امیر تقوی هیچوقت یادم نمیره (تو جواب به کامنتها)  که میگه:

"دموکراسی برای مردمانی که امت هستند نه ملت، برای مردمانی که روزی ۲۰ دقیقه مطالعه نمیکنند، سالی یکبار مرزهای جغرافیای خودشون رو برای تجربه کردن دنیا و فرهنگهای دیگر پشت سر نمیگذارند، بیشتر لایک میکنند تا فکر و ………………………… چیزی جز یک تراژدی مصیبت بار نخواهد بود. فکر نمیکنم مردم مصر و عراق و لیبی و تونس و افغانستان امروز خوشحال تر از زمانی باشند که در استیداد زندگی میکردند! استبداد بهترین راه برای مدیریت کردن امتهای نادان است! اقلا تعداد کشته ها در هر سال رو اگر در این کشورها با زمان استبداد مقایسه کنیم فکر کنم موضوع روشن بشه!"

به هر حال باید منتظر گیس و گیس کشی باقی اصناف از لفافه بصورت علنی بود. کلن این افه 2500 سال فرهنگ و تمدن رو باید کجای دلمون بزاریم؟



نظرات 1 + ارسال نظر
نادی دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 09:59

سلام

من نمیدونم او افه 2500 سال را اولین بار چه کسی آمده...لااقل می رفتم ازش می پرسید برچه مبنایی اون افه رو آمده... مثلا ما رو با کیا مقایسه کرده بود که دیده بود ما متمدن و با فرهنگیم آیا شرایط یکسانی با گروه مورد قیاس داشتیم یا نه...
یا شاید یه آبادانی بوده برای اینکه در مقابل حریفش کم نیاره این چوی تو خالی رو جار زده...و حالا تنها نتیجه اش ادعای مفت و طلب کار عالم و آدم شدن است...

یعنی کامنتت منو له کرد نادیا
مُردم از خنده دختر
دقیقن با 2500 سال فرهنگ خودمون رو با کدوم ملیت داشتیم مقیاس می زدیم خدا داند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد