ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

اتفاقات دیر یا زود می افتد مهم باور ماست که چگونه نگاهشان کنیم

+ به میمنت و مبارکی بالاخره گواهینامه رانندگی م رسید و بنده هم از همون روز قبولی همش دارم شیرینی میدم به ملت. همه هم همش آرزو می کنند ایشالا ماشین بخرم از نوع شاسی بلندش. بعد منم کلی تشکر می کنم اما اینکه یه روز خودکفا بشم و بخام خودم رانندگی کنم تنم می لرزه. حالا شما فکر کنید دنیا داره به چه مکاشفات بزرگی دست پیدا می کنه امامن ازرانندگی کردن می ترسم!


+ خب خدا رو شکر گویا مشکل لباس های افتتاحیه ی المپیک هم حل شد و کمیته ی ملی المپیک با قلبی باز و سرشار از اطمینان و زرنگی  از پیش تعیین شده تونست بصورت مجانی این مشکل رو مرتفع کنه. بهمین راحتی بهمین خوشمزگی

ممنون از کامران بختیاری که زحمت این کار رو کشید وگرنه مسوولان نماینده هامونو با همون لباسهای دهه ی 50 میفرستادن المپیک. به هر حال تو اخلاق و فرهنگ که جایگاه مون رو تو دنیا از دست دادیم حداقل لباسامون آبرومونو حفظ کنه. آرزوی موفقیت و پیروزی دارم برای نماینده هامون توی المپیک خصوصن تیم هایی که با کمترین امکانات و توجه مسوولین به المپیک راه پیدا کردند.


+ روی میز کارم جمله ای نوشتم از دکتر شیری که خیلی ارادت دارم بهش و خیلی چیز ها ازش یاد گرفتم با این مضمون: "هرگز نگذار اعداد به تو بگویند چقدر باید در زندگی خوشحال باشی"

واقعیت اینجاست خیلی اوقات حساب بانکی مون، سن و سال مون، تعداد داشته هامون ملاک خوشبختی مون میشه برای زندگی غافل ازینکه یک چیز های اون ته ته قلب و مغزمون کمرنگ شده و فراموششون کردیم. اگه اینو داشتم خوشحال بودم، اگه اونو داشتم خوشبخت بودم.  هر انسانی به نیروی محرکه نیاز داره تا انگیزه برای ادامه ی زندگی داشته باشه و جز خودش هم از کسی دیگه نباید انتظار داشته باشه تا براش فراهم کنه.


+ انگار نه انگار که 6 مرداده و باید هوا گرم باشه. الان داره بارون میاد، آهنگین و سرشار از هیاهوی دوست داشتنی.

+تبریک به فرهاد اصلانی بازیگر خوب و توانمند و دوست داشتنی سینمای ایران بخاطر دریافت جایزه بین المللی مسکو برای فیلم دختر میرکریمی


نظرات 3 + ارسال نظر
شیما پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 13:29

سلام
یک هفته ای هست که با صفحه شما آشنا شدم و توی این هفته هر روز با مشکلات کاری بسیار به اینجا سر زدم و نوع قلم و حس و حالتون خوشم میاد انشالله به ترستون نسبت به رانندگی هم غلبه کنید و بتونید خیلی راحت رانندگی کنید چون هر ترس و که بشناسیم و بهش غلبه کنیم راه و زندگی را برای خودمون آسون میکنیم و من هم مثل شما خوشحالم که کاروان المپیک کشورمون با لباس های برازنده شان فرستاده میشن و در آخر از جمله قشنگی که از دکتر شیری گفتید بسیار ممنون و در آخر من تمام مطالب را میخونم و همیشه وقت نمیکنم نظر بدم پاینده باشید

ممنونم از لطفت شیما. خوشحالم توی این کسادی وبلاگ و وبلاگ خونی دوستان خوبی مثل شما دارم. موفق باشید.

نادی یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:46

سلااااام
خوبی مهربان...
اقدام به اخذ گواهینامه ینی بر علیه ترسات قیام کردی و نصف را رو رفتی بقیه راه رو هم قدم به قدم برو و انتظار نداشته باشد یک شبه این پرده بیافتددد...

خوشم میاد اهتماماتت فراتر از مسائل شخصی و فردیت می رود...امیدوارم با ارسال این انرژی مثبت به کاروان ورزشی ملی کشورمان موفقیت و پیروزی بدنبال داشته باشد.

و اما اون جمله ی زیبای دکتر شیری..واقعا خیلی اوقات ما ملاک خوشبختی خود رو نمی شناسیم و همین باعث میشه میان اموری سرگردان بشیم که ته هیچکدام به دلخواه خود هم نمی رسیم و متعجب که چرا حال خوش ما امتداد ندارد...

و اما مرداد و بارندگی های شمال..بی جهت نیست که خبر از حال جنوب ندارید

یعنی این اعتماد بنفسی که همیشه بهم میدی کلی امیدوارم می کنی به خودم مرسی رفیق جان
ندارم خبر زحال تون ندارم
خداییش بار ها جمله ی دکتر شیری رو زندگی کردم بار ها هم پول شده ملاک خوشبختی و لذت بردن از تعطیلات اما هر بار به خودم تلنگر زدم کنار خانواده بودن و داشتن خوشی های دلخاهم بهترین و بالاترین خوشی می تونه باشه

مینوˆ سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:15 http://milad321.blogfa.com

من هم بخاطر ترس سراغ رانندگی نرفتم.
مسایل بیرونی هم در احساس ما بی تاثیر نیستند.

یکی از اون دلایل رانندگان عصبی و بی ادب در سطح شهر هستند زن و مرد هم نداره. دیدم که میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد