ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

روزمره

+ درست دو سال از اولین روزی که اومدم این شرکت (شرکت تازه تاسیس با اسم جدید و مسافت زیاد از شهر و شرکت قبلی)میگذره. برای ما اینجا ته دنیاست اما با اندیشه ای میاییم سرکار که امیدوارانه دلگرم بشیم. هر زمان مسافت اذیتم می کنه یاد دوستانی می افتم که هر روز باید فاصله های زیادتری رو طی کنن تا برسن محل کارشون اونم بدون سرویس. به هر حال آدمی زاد به امید زنده ست دیگه. 


+ یکبار با دوستی بدمینتون بازی می کردم، بهش گفتم فلانی توپو خوب بنداز دیگه. بعد اشار کردم به تور دسته م که پاره شده. خیلی با اعتماد بنفس کامل گفت: ضربه ی توپم اینقدر زیاده که تور دسته ت با این روز افتاده دیگه. جون کی رو قسم بخورم که همون روز از بدمینتون بدم اومد منی که عاشقش بودم. 


+ یکهفته پیش همکارام برای تولدم کارت هدیه خریدن. بعد یکهفته تریپ پولداری برداشتم که مثلن باهاش خرید کنم، جواب نمی داد کارته. امروز هم یه تستس می کنم ببینم میشه از کارته پولی درآورد یا نه. حالا اگه یه درصد توش پول نباشه بنده باید یقه ی کی رو بگیرم؟


+ من عاشق حبابهای آب (شبدرهای) روی برگها شدم. عکس رو با دوربین زپرتی موبایلم گرفتم. ثبت و ضبط زیبای های زندگی رو دوست دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد