ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

کارت هدیه

کارت هدیه ای که همکارام زحمت کشیدن برای تولدم خریدن مال بانک شهر بود. رفتم خرید کنم دیدم میگه تقاضای شما رو نمی تونیم جوابگو باشیم. چند تا عابر بانک دیگه هم رفتم همون پیغام رو میداد.همون روز بیخیالش شدم. فرداییش موجودی گرفتم دیدم پول توش هست اما پول نمیده، 100 تومن هم  از موجودی حسابم کم شد. زنگ زدم بانک شهر که مسوول مربوطه ش گفت فقط از خود باجه های این بانک خراب شده میتونید پول بگیرید. این بانک تو شهر کوچیکی مثل رشت چند تا شعبه بیشتر نداره. مقدار زیاد پول رو براشتم و 29900 تومن رو خواستم به کارت دیگم منتقل کنم که بازم قبول نکرد. اصلن این بانک فقط بایستی پول رُند ازش برمی داشتی با رقم دیگه ای سازش کوک نمی شد. جونم بگه که 9900 تومن موند تو کارت هدیه. موندم با این مبلغ چیکار کنم که حیف و میل نشه.

راستی اگه خاستین برای کسی کارت هدیه بخرین بانکهای دیگه ای هستن که هم شعبات زیادی دارن تو ایران و باسابقه ترن از هر نظر نه ازین بانکهای قارچی چون نه تنها باعث سهولت کار نمی شه بلکه باعث اعصاب خوردی هم میشه. به هر حال از ما گفتن بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
مترجم راه راه چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 15:05 http://www.manneveshtblog.blogsky.com

باهاش خرید از posکن
منم یه بار سرم اومد
موجودی گرفتم 2 تومن موند توش
زمان مدرسه مسابقه شعر اول شده بودم بهم کارت هدیه بانک شهر20 تومنی داده بودن

ممنونم اما فقط از باجه ی بانک شهر میشه پول گرفت. تو دستگاه پز هم جواب نمیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد