ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

خانوم چروک

به یاد ندارم روزی شلخته رفته باشم سرکار. چروک و این مدلیها منظورم هست اما دیروز جبران همه ی این سالها را یکجا در آوردم. معمولن لباسهای اداری ام را دو روز در میان می شویم. پریروز که انداختمشان توی ماشین سختم گرفت برق آشپزخانه رو روشن کنم تا روی تایم کم بگذارمش. تایمر را چرخاندم رفتم سروقت فیلم دیدن. معمولن بعد از یکربع ماشین اینقدر بوق میزند تا مجبوری هر جا که هستی بروی و لباسها را آن بیرون بیاوری. القصه نیمساعت شد بوق نزد، یکساعت شد بوق نزد، نگران شدم. رفتم سروقتش دیدم ای دل غافل اشتباهی گذاشتم سر لباسهای پشمی. وقتی در ماشین را باز کردم بخار از آن بیرون میزد و پر بود از چروک. با حساب سرانگشتی گفتم خشک که شد حتمن صاف می شود. صبح خواب آلود لباسها را به تن کرده و راهی محل کار شدم. وقتی به خودم آمدم باور نمی کردم این منم که پر از چروکم. دیروز را سعی کردم در معرض دید کسی نباشم و موقع تعطیلی سریع خودم را پرت کردم داخل سرویس و حتا بی خیال کلاس رفتن شدم.

از من به خودم نصیحت و وصیت و پند و اندرز که زهی خیال باطل بچه، کی وقتی لباس چروک خشک بشه خود به خودی صاف میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟