ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

زهیر

پائولو کوییلو یه کتاب داره به اسم زهیر که مدتهاست دارم یواش یواش می خونمش (توی ماشین و تو مسیر رفت و برگشت به محل کار و منزل). جملات کتاب آدم رو میخکوب میکنه از بس حساب شده ست. انگاری یه تفکر و تجربه ای پشت همه ی این نوشته هست. انگاری نویسنده خودش تک تک جملات رو زندگی کرده. یه جمله ی خیلی خوب داره که بار ها توی کتاب تکرارش میکنه، میگه : اگه یه آدم تصمیم بگیره خوب بشه تمام دنیا خوب میشن. من خیلی این جمله ش رو دوست دارم و هر بار به این موضوع فکر می کنم ما آدما تو هر زمان که بتونیم میشینیم و گنده گویی می کنیم و روشنفکری اما موقع عمل که میشه چیکارا که انجام نمی دیم وحشتم میگیره. متل ماجرایی که دیروز برام پیش اومد که باعث شد فکر کنم نقطه تعادل هر انسان دقیق کجا می تونه قرار بگیره که در زمان بروز مشکل تنظیمش کنه.