ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

پژمان جمشیدی

من برنامه ی 35 فریدون جیرانی رو دنبال می کنم. هر کدوم از هنرمندا رو که دوست داشته باشم برنامه شو دانلود و نگاه میکنم. جدا از برنامه ی هفته ی قبلش که بنظرم دعوت از مهناز افشار بیشتر نمایش دادن افکار ایشون در مورد مسایل خانوادگیش بود و بشدت منو کفری کرد این برنامه، جیرانی شنبه یک گفتگوی خوب با پژمان جمشیدی فوتبالیست سابق و بازیگر فعلی رو رقم زد و حرفها و تجربیات پژمان فوق العاده عالی بود. من کم فوتبالیستی رو دیدم که هم تحصیل کرده باشه و هم جلوی دوربین از کلمات استفاده کنه و بدون تپق بی وقفه حرف بزنه. پژمان یه حرف خیلی خوب زد، گفت ترجیح میدم برای خودم و بر اساس باور های خودم زندگی کنم تا برای حرف دیگران و سعی می کنم خوشحال زندگی کنم.