ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

درسهای زندگی

یک: ناصر ملک مطیعی

اونهایی که عکس یادگاری با مرحوم ملک مطیعی دارن که هیچ، از دیشب و صبح دارن تو اینستاگرام عکساشون رو، رو می کنن. خب می دونید که ما جماعتی هستیم از خودمون باید یه سندی برای اثبات کار هایی که کردیم داشته باشیم و گرنه با جماعتی که به جون مصدق افتاد و خدماتش رو فراموش کرد نمیشه معامله ی معرفت داشت. اما اونهایی که این سالها اجازه ی کار کردن بهش رو ندادن برن یه نگاهی به زندگی خودشون بندازن ببینن که همیشه بچه ی پیغمبر بودن یا نه؟ روحش شاد یادش در دل مردم باقی هست و خواهد موند.هنرمند واقعی با هنرش در ذهن ها جاودانه ست و اون کسی باید از مرگ بترسه که میدونه لعن و نفرین یه ملتی پشتشه با هر بار اومدن اسمش.


دو: بنفشه

همکارم یه گلدون کوچیک بنفشه آفریقایی برام آورده تا گل دیدنش رو به چشم ببینم. خب من تا حالا فقط کاکتوس داشتم و خیلی هم پرورش شون رو دوست دارم اما فکر می کنم بنفشه هم باید تجربه جالبی باشه پرورشش. اطلاعات زیادی در موردش نداشتم تا اینکه کمی که سرچ کردم دیدم آب دادن از بالا باعث میشه گل بسوزه باید توی ظرف زیز گلدانش آب ریخت تا از اون طریق آبیاری بشه. باید بلد بود هر گلی چطور پرورش پیدا می کنه. آزمون و خطا داره، بالا و پایین داره، دانش میخاد. محافظت میخاد. رابطه ها هم همینطورن و اینکه ....


سه: سرویس کولر

اومدن محل کارم و کولر اتاقم رو سرویس کردن. الان باده ش اینقدر زیاده که روی 26 هر چی کاغذ رو میزم هست رو پرت می کنه پایین تا این حد. سرویس خیلی براش واجب بود تا جاییکه متوجه شدن گاز پکیجش هم تموم شده و باید تعویض بشه. می دونید مغز هم گاهی به سرویس نیاز داره. خالی کردن اتفاقات و خیالهای واهی، اتفاقاتی که قرار نیست به بدترین شکل رخ بده یا اصلن رخ بده. زندگی دور و برمون پره از این دست سرویس کردنها ...