ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

بعد از دو هفته

خیلی مدته اینجا ننوشتم تقریبن دو هفته میشه و نگاه می کنم به مدیریت وبلاگ می بینم چقدر نوشته در چرکنویس دارم که در مورد موضوعات مختلف نوشتم اما منتشر نکردم، نمی دونم چرا...

توی این دو ماه و خورده ای که از سال گذشته اصلن کتاب نخوندم، چند تا فیلم 2017 دیدم اما اصلن به دلم ننشست برخلاف فیلمهای 2016 که خیلی هاشون واقعی و با فیلمنامه های قوی بودن اما 2017 سال فیلمی خوب من نبود. شنیده بودم خوک مانی حقیقی سینمای محدودی بهش اختصاص داده شده تو تهران برای همین تا تو رشت اکران شد رفتم دیدم و لذت برم ازین فیلم خوش ساخت که فرهنگ آشفته ی جامعه ی ایرانی رو با زبان صدا و تصویر به خوبی به اجرا در آورده.

این چند روز تعطیلات رو هم دو سه روزش مریض بود و از خونه بیرون نرفتم. بی حالی یه طرف شلوغی شهر بخاطر مسافر از طرف دیگه عزم منو برای موندن توی خونه استوارتر کرد تا با قلبی مطمئن در منزل بمونم و ناهار و شام بپزم. امروز هم اومدم سر کار هوا آفتابی با باد سرد حتا از درجه ی کولر اتاقم هم سردتره با درد معده نشستم دارم پست میزارم.

تو یه روز هم دستبد نازنینم پاره شد هم گلس موبایلم دوباره شکست و ضربه مالی بهم وارد کرد توی این آشفته بازار هردمبیلی که هر کی یه قیمتی از خودش در میاره و به آدم میگه.

آهان اینو یادم رفت بگم طی دو ماه گذشته که خرید اینترنتی انجام دادم از بامیلو و باهوک از هر دو تا ناراضی هستم و به خودشون هم ایمیل زدم که دیگه ازشون خرید نمی کنم. از اولی کتانی خریدم که بعد از بامبولهای زیاد در نهایت کتانی رو اشتباه فرستاد و از دومی کتاب خریدم که کتابا با جلدی کثیف و ضربه خورده تحویل من داده شدن. میخام بگم مشتری مداری تو دنیا حرف اول رو میزنه اما توی مملکت ما اعتماد دزدی مقوله ایه که خیلی ها توش پیشرفت محسوسی داشتن.