ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

حروف الفبا

*مهران مدیری تو نشست فیلم ساعت 5 عصرکه سال گذشته برگزار شده بود(اینجا) به جوونها گفت: "فقط ده روز از فضای مجازی استفاده نکنین خواهش می کنم" .جوونها هم بهش گفتن آقای مدیری خواهشن شما هم ده روز سیگار نکشین. مدیری گفت نه نمیشه نمی تونم دیگه. الان که اینجا نشستم دلم میخواد سیگار بکشم.


* مهران مدیری تو برنامه آخر دور همی گفت من همیشه طرف مردم بودم و نماینده شونم تا حرف دلشون رو ازین تریبون بزنم.


* امروز که اسامی اونایی که (روزنامه شرق/ اینجا) وامهای میلیاردی از ثامن الحجج گرفتن رو شنیدم حالم بده. اسم یکی از این آدما مهران مدیری نماینده ی مردم و حامی شون در رسانه ست.


*شرکت داره 2 میلیون تومن بهم وام میده دارم یک میلیونش رو قرض میدم به یه بنده خدایی میخاد لپ تاپ بخره. اون یه تومن رو باید بدم هزینه ی دندون پزشکی.


*چند وقت پیش سیروان خسروی توی اینستا گرامش نوشت 15 سانس از کنسرتهای مردادش رو لغو می کنه بخاطر مردم و وضع معیشتی و اقتصادی شون.... و گفت 150 میلیون خسارت کنسلی سالن رو پرداخت می کنه اما شرفش رو به منافع شخصی ش نمیفروشه. خب من اون روز بهش آفرین گفتم بخاطر این حرکتش اما کمی که از قسمت احساسی و هیجانی ماجرا گذشت با خودم فکر کردم این تصمیم سیروان خسروی "خودزنی محض" بود چرا که نه داشت از اوج پول میگرفت، نه از بانک بخصوصی تنها اسپانسر کنسرتهاش هم بطبع سان استاره که نمی دونم مال کیه و چه پیشینه ای داره.


*می دونید چرا این اتفاقا برای ملت ما میفته؟؟؟ می دونید چرا این جور مواقع حس نفرت بهمون دست میده از یه مشت حروف الفبا که به خوردمون تحویل می دن؟؟؟؟؟ میدونید چرا همون حروف الفبا ها که بعد ها اسمشون کامل برده میشه بیعار تر میشن؟؟؟ اینا همه بخاطر خودمونه توی چند تا مورد خیلی بزرگ که متاسفانه تو تک تک همه ی ما ها وجود داره:

ا. زیاده از حد احساسی بودن

2. عدم مطالعه روزانه

3. دنبال راه میانبر و آسانسوری

4. بی فکر و تعقل دنبال رو بودن


* از همه ی این حرفا گذشته هشدار وزیر بهداشت نسبت به کمیابی دارو در ماههای پیش رو، رو باید کجای دل جا داد (اینجا)؟ حالا ملت چیکار کنن آقای وزیر؟؟؟؟؟ شما که هموطن بودی مرداد پارسال تعرفه ی بیمه ی سلامت رو از مردم دریغ کردی بعد میخای ملت در برابر تحریم دارو چیکار کنن؟؟؟؟ مریض نشن؟؟؟ سرطان و هزار بیماری کوفت و زهرمار دیگه نگیرن؟؟؟؟؟؟؟؟ بمیریم خیال همه تون جمع میشه؟؟؟؟؟


حالم خیلی بده ...