ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

ژنِ خوب

همایون جان شجریان یه آلبوم منتشر کرده به نام ایران من
می تونید این آلبوم رو با قیمت 9000 تومن از سایت بیب تونز پیش خرید کنید  و در  12 شهریور بعد از رونمایی از آلبوم دانلودش کنید.
ژن خوب تویی مرد شریف. ژن خوب خانواده ی تو هستن که باید تکثیر بشن و سالیان سال سایه شون بر سر موسیقی این کهنه دیار باقی بمونه.
علی الحساب دموی این آلبوم رو ازبیب تونزگوش کنید.
#موسیقی خوب گوش کنیم
#همایون_شجریان

اضافه وزن و حرف مردم

تقریبن یکسالیه اضافه وزن پیدا کردم که بیشتر از ناحیه ی شکم و پهلوهاست. چند سال پیش خواهرم یه مانتوی سفید از یزد برام سوغات خریده بود، نخی و خنک. دیروز رفتم سراغ کمد لباسام ببینم ماتویی دارم بپوشم برای کار توی این گرما (با توجه به اینکه دو ساعت در روز برق محل کار ما میره تا توی این دو ساعت گرما اذیتم نکنه). الغرض مانتو سفیده رو انتخاب کردم. امروز پوشیدم اومدم سر کار. هر بار احساس می کنم خیلی چاق شدم بعد به خودم روحیه میدم و میگم ایراد نداره خوبه خوبه خوش اندامم.

میخام بگم اینقدر اعتماد بنفس و عزت بنفسمون توی این لباسا پنهون و له شده که حتا به چشمای خودمون هم اعتماد نداریم.صدای خودمون به گوشمون نمیرسه فقط قضاوت و حرف دیگران رو می شنویم. 

به خودم قول دادم حرف و نگاه کسی برام مهم نباشه، قولِ قول


#موسیقی خوب با صدای خوب گوش کنیم

#کاوه_یغمایی

#جاده