ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

دو دستی بچسبید به رویاهاتون

براتون پیش اومده یه هدفی تو زندگی داشته باشین و مصرانه هم پیگیرش باشین و درین ارتباط اون آدمی که الگو تونه رو زیر ذره بین قرار بدید؟؟؟؟ از سنی که این الگو تون هدفش رو دنبال کرده با سن خودتون قیاس بزنید؟؟؟ مثلن از 15 سالگی شروع کرده به تمرین و تحقیق رو هدفش بعد شما هم خودتون رو متر کنید که تو 15 سالگیم مشغول چی کاری بودم؟ اصلن هدف و رویا برام معنا داشت تو این سن؟؟؟؟؟؟؟ خیلی مسایل به چشم می اومد برام اصلن؟؟؟؟

امروز که داشتم خودم رو قیاس میکردم با الگوم دیدم چقدر خوب براش تعریف شده بود هدفش. حتمن توی اون سن کمش فهمیده چی میخاد و پشتوانه خوب مالی و خانوادگی هم تاثیرش رو توی موفقیتش گذاشته. درست فکر کردن تو شناخت خود آدم خیلی مهمه، اینکه چی میخوام، اصلن چرا میخام،چقدر توانایی و کشش دارم و ...

اینم بگما اینکه چطور آدم یاد بگیره درست فکر کنه هم خیلی مهمه. الغرض اینکه بعضی اوقات کشتی رویاهامون بخاطر یه سری مسایل به گل میشینه اما به محض اینکه بحرانه از سر گذشت دیگه نایی برای ملوانی باقی نمی مونه. خیلی مهمه تصمیم بگیریم که بازم بخاییم ملوان اون کشتی از گل در اومده باشیم یا اینکه کشتی رو بزاریم یه گوشه ای بمونه و ملوانهای دیگه رو تماشا کنیم و حسرت بخوریم.

از سن 3-22 سالگی که دستم اومد زندگی چیه، چی میخام ازش، خیلی هدفا داشتم اما پول و حامی ( دو تا محرک مهم از نظر من) نداشتم. حالا که توی این سن (یک ماه و چهار روز دیگه میرم تو 35 سالگی) هستم دارم هدفها و رویا هامو دنبال میکنم و کلی تصویرسازی های قشنگ کردم براشون نمی دونم چرا به خودم میگم توی این سن میخای مثلن یه ستاره بشی؟؟؟؟

میدونید خیلی مهمه آدم چقدر به خودش اعتماد داشته باشه و چقدر خودش رو باور کنه. گاهی اوقات کم میارم و بشدت خودم رو سرزنش می کنم اما یه صدایی از درون بهم میگه:" حالا که داری تلاشتو می کنی پس غر نزن و کم نیار تلاش امروزت خیلی باارزش تر از نگاه کردن و دست روی دست گذاشتنه."

آره دیگه بالاخره منم اینجور با خودم کنار میام و به خودم انرژی می دم با وجود آدمایی که اطرافم هستن و کلی ناامیدی بهم تزریق می کنن حتا مسخره هم می کنن.


#آهنگ شاد با صدای خوب گوش بدیم

#تا همیشه

#روزبه نعمت الهی