ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

نوار بهداشتی

نمی دونم یادتون هست یانه فکر کنم توی همین وبلاگ یا کانالم نوشته بودم که سینمای هند یه فیلم ساخته بود به اسم پَد من (مرد نوار بهداشتی) که اکرانش به تعویق افتاده بود برای همین بازیگر نقش اول فیلم چالش نوار بهداشتی تو اینستاگرام راه میندازه و خیلی از هنرپیشه های بالیوود هم همراهیش می کنن. دردسرتون ندم که این نوار بهداشتی سالیان سال توی کشور هایی که ختنه پسران جز افتخاره و پریود جز سرافکندگی معضلی بود برای خودش تا اینکه  گرونی و کمیابی نوار بهداشتی می تونم بگم تابوی چندین و چند ساله رو شکست و ترند اول بین مردان این سرزمین شده. حالا چطور؟ می گم براتون.

خواهرم میگه تو تاکسی نشسته بودم راننده با مسافر داشته در مورد خرید نوار بهداشتی صحبت می کرده حتا اسمشون رو هم بلد بوده که کدوم زیاد جنسش خوب نیست.


زبان اصلی

راننده تاکسی: بله قوربان نوار بهداشتی خیلی گران بوسته. من زاکانه ره بیم.

مسافر: زاکان نتانَد مولپد استفاده بوکوند. تافته بیم

راننده تاکسی: تافته صورتی خُبه


زیرنویس:

راننده تاکسی: بله قربان نوار بهداشتی خیلی گران شده. من برای بچه ها خریدم.

مسافر: بچه ها نمی تونن مولپد استفاده کنن تافته خریدم

راننده تاکسی: تافته صورتی خوبه


ما این تابوشکنی ها رو فقط مدیون حسن هستیم و بس. والا