ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

تبلیغات

هزار تا فیلم اگه از کیرا نایتلی ببینم فقط برای من تو نقش الیزابت غرور و تعصب جذابیت داره از بس نسبت به این فیلم تعصب خاصی دارم. چند وقت پیش کانال ها رو بالا پایین می کردم که یه تبلیغ از شنل دیدم که نایتلی توش بازی می کرد. چیز خاصی نداشت این تبلیغ اما بنظرم اونقدر وسوسه کننده بود که هر کسی رو ترغیب می کرد یکبار هم که شده از برند شنل استقاده کنه. به هر حال جادوی تبلیغات می تونه رو بیننده تاثیر مثبت یا منفی بزاره. به قول آنتونی رابینز که میگه توی سی ثانیه تبلیغ باید بتونی غم شادی لذت و ... به بیننده القا کنی کاری که شنل با اون همه رنگ و لعاب و زیبایی بنظرم حداقل با من بیننده کرد.
اما تبلیغات تو کشور ما توسط یه هنرپیشه یا خواننده یا آدم معروف از دید خیلی ها کار چیپ یا خنده داریه. چند وقت پیش یه مصاحبه دیدم از یک خواننده که میگفت افتخار می کنم اجاره نشینم اما نمیرم مثل بعضی ها آبمیوه و آب پرتقال تبلیغ کنم که مسخره م کنن. اینو میخام بگم جهان سومی فکر کردن مون روی کلماتی که به زبان میاریم تاثیر زیادی داره. تبلیغات جز جدایی ناپذیر زندگی روزمره است. بنا به هوشمندی شرکت سازنده ی محصولات، تبلیغات درست میتونه تاثیر زیادی تو جذب مخاطب داشته باشه اما متاسفانه توی کشور ما چون زاویه ی دید و افق باور ما و مطالعه و بروز شدن و آگاهی ما کمه برای رضایت خودمون هم که شده حرفهایی رو به زبان میاریم که گاهی اوقات از ارزش ما کم میشه.