ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

هدیه تولد

در آستانه ی 35 سالگی که فقط 18 روز مونده بهش نایل بشم دارم یه هدیه ی خوب برای خودم آماده می کنم. همه ی عکسهام از بچگی تا سن 34 سالگی رو چه تکی چه با عزیزانم رو دارم توی آلبوم جمع می کنم. حافظه اگه یاری کنه روز و ماه و موقعیتش رو هم پشتش می نویسم. بالاخره با اومدن دوربینهای دیجیتال فکر کنم تو خونه ی کمتر کسی آلبوم عکس پیدا بشه. هر چی هست یا همش توی گوشیه یا هارد کامپیوتر. بالاخره این هدیه ای هست میخام باهاش خودم رو سورپرایز کنم.

شما تا به حال خودتون رو سورپرایز کردید؟ اصلن به خودتون هدیه دادین؟


#موسیقی خوب گوش دهیم

#حضرت همایون شجریان

#خوب شد