ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

سوتی

خیلی دوست داشتم با بچه های کوهنوردی برم جمعه درختکاری اما چون وضعیت جسمی درستی نداشتم نتونستم ثبت نام کنم البته خیلی هم غصه خوردم. دوست داشتم آخرین گردش سال 97 رو با درختکاری تجربه کنم. خب ازونجا که بخت با بنده سالی یکبار یار میشه  بارندگی شد و برنامه کنسل شد و بسی خوشحال شدم ازین اتفاق.

بارون اونقدر شدید بود امروز البته هنوز هم داره می باره و منو یاد صدسال تنهایی مارکز میندازه که چهارسال و چند ماه بارون می بارید. حرف از مارکز شد انگاری نتفلیکس میخواد از روی صدسال تنهایی سریال بسازه و برای اولین بار خانواده ش موافقت کردن. باید منتظر موند و دید چه سریالی از آب در میاد با اونهمه شخصیتهای عجیب و داستان عجیب تر مارکز...

پنجشنبه اینقدر اتاقم شلوغ شد که توی این شلوغی مدیرم اومد گفت فلش رو بده بهش گفتم الان اسکن می کنم میارم که بزرگترین سوتی سال م رو انجام دادم که همانا درایو اطلاعات مربوط به شرکت رو فرمت کردم.فقط تا نیمساعت منگ و گیج بودم. حالا قراره هاردم رو ببرن یه خاکی بریزن سرش تا اطلاعات رو بازیابی کنن. خداییش خیلی سوتی بزرگی بود. من هنوز تو شوکم

هنوز داره بارون میاد

شادمهر گوش میدم

گرسنه م شده اما دلم چایی میخاد با یه مشت تخمه :)))


قد وقواره آدمى به اندازه محیطی می شود که در آن رشد می کند!
 راه های نرفته بروید...

کارای نکرده بکنید...

آوازهاى نخوانده بخوانید...

جاهای ندیده ببینید...

توى یک برکه...

نه ... نمانید...

#منیرو_روانی_پور