ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

کشور نازنینم

من از دروازه قرآن رد شدم واز بازار وکیل خرید کردم. برای من دیدن این صحنه ها از سیل خیلی غم انگیزه. لرستان، گرگان، شیرازو گویا سامانه ی جدید هم تو راهه. کشور نازنینم کم زخم نداره کم مسوول بی غیرت وبی وجدان نداره چرا باید توی این سال نویی اینهمه خسارت ببینه؟؟

کشورعزیزم،ایران زیبای من، سرزمین ثروتمند من ننگ بر کسانی که تو رو نابود کردند. ننگ بر اونها. لعنت بر شما. این خشم طبیعت باید وجود و جسم و جان شما رو بگیره نه مردمم رو نه طبیعت کشورم رو

خیلی ناراحتم نفرینم نمیاد دعا می کنم این مملکت دیگه بیشترازین آسیب نبینه