ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

!!!

از نظر روحی و جسمی خیلی  نیاز دارم بخوابم

از وقتی که از کاشان برگشتم خواب کافی نداشتم. همش بدو بدو بوده. دیروز وقتی از کلاس برگشتم تقریبن انرژی م به صفر رسیده بود. سه تا استکان چای با کلی زولبیا خوردم تا بتونم حداقل یه قسمت از سریالی رو که تازه شروع کردم ببینم. بالاخره ساعت 11/30 رفتم بخوابم که اون سه تا استکان کار خودشو کرد و خواب رو از چشمانم ربود :))))

کم و بیش آهنگهایی که رضا یزدانی میخونه رو گوش میدم اصلن بعضی از کار هاشو خیلی دوست دارم. خوشحالم ازینکه الان بازی هم می کنه چون توانایی بازی کردن رو هم داره. یه سریالی میده شبکه یک که رضا یزدانی توش بازی می کنه یه آهنگ خونده به اسم "عشقت" که صحنه ی دیدن اون دخترخانوم که لباس سبز پوشیده باهاش میکس شده وای چقدر قشنگه هم صحنه و هم اون آهنگ

با نگاه تو تازه فهمیدم سر این چشما جونمم میدم
تو بخوای از من مرگم آسونه جز تو چی دارم من دیوونه