ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

سوتی :((((

من همیشه به مناسبت ماهگرد تولدم یه هدیه ای برای خودم میخرم. 17 اردیبهشت هم تصمیم گرفتم کتاب جیبی بخرم که بشه تو سرویس خوند. در نتیجه سه تا کتاب سفارش دادم اما تا دیروز که دیدم دستم نرسیده که همیشه زود به دستم میرسید امروز زنگ زدم سی بوک که چرا کتابا نرسیده خانومه میگه به اون یکی آدرس فرستادیم دیگه. نگو من قبلن برای یکی از دوستام کتاب هدیه فرستاده بودم بازم اون روز بدون اینکه آدرس رو نگاه کنم برای اون دوستم کتابها رو فرستادم. خدایا کتابای نازنینم رفت :((((

بهش مسیج دادم  لامصب کتابای منو پس بفرست، میگه ترجمه های داغونی خریدی که. کتابا رو ناچاراً قبول می کنم. میگم مگه هدیه فرستادم برات اشتباهی شده. کلی چونه زد و اذیت کرد که نهایتن گفتم بردار برای خودت من برای خودم سفارش میدم. میگه شوخی کردم بابا آدرس بده برات بفرستم :))))

نهایت اینکه دوباره برای خودم سفارش دادم

آلزایمر گرفتم رفت