ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

.....

دیشب ساعت 12 شب تصمیم گرفتم که بخوابم که حدود ساعت یک شب با صدای خواهرام بیدار شدم. منم خوابم سبک توی جام وول خوردم تا شاید خوابم بگیره که تازه دلم گرم شده بود دیدم از تو کوچه صدا میاد. یه پسر همسایه داریم که ساختمون روبرویی خونه ی ما هستن عینهو گاو وقتی ماما می کنه نمی دونه چه ساعتی از روز یا شبه (با احترام به حقوق حیوانات که بنده برای گاو خیلی شان و منزلت قایلم چون حتا کودش هم قابل استفاده است). این داد زد تو کوچه که دزد اومده ملتو ریخت بیرون. خب منم تپش قلب گرفتم دیگه نتونستم بخوابم تا ساعت دو و نیم.خب من خیلی بدم میاد تو سرویس بخوابم (با توجه به مسافت محل کارمون که یکساعت زمان می بره رسیدن بهش) امروز مجبور شدم بخوابم اما چه خوابی همش می پریدم از خواب. خلاصه اینکه آدمی باید کمی شانس داشته باشه ولو سرسوزنی اما شانسه رو داشته باشه دیگه ...

این تعطیلات دلم میخواد با تور برم ارمنستان اما مرخصی قبل و بعد تعطیلی نمی تونم از مدیرم بگیرم یعنی کلی مرخصی دارم اما اینجا گیرم. این دلار که هی بالا پایین میره شده بلای جان ما.

این تخم بلدرچین رو آدم فقط باید بزاره جلوش نگاه کنه از بس خوشگله. من یکی دلم نمیاد اونهمه زیبایی رو بشکنم بریزم تو ماهیتابه :)))