ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

خطاطی به شیوه ی امروزی

دیدید اونهایی که حرفه ای خطاطی می کنن، خیلی محو نوشتن میشن و آهنگ سنتی گوش میدن. کلن تو فضایی سیر می کنند که حال خوبی بهشون دست میده. من وقتی دارم خطاطی می کنم یا خاب آلودم یا جلوی تلویزونم یا داریم خانوادگی مثه سران 1+5 موضوعی رو نقد و بررسی می کنیم یا هدست به گوشمه و این آهنگ رو گوش میدم...

این مدل خطاط نوبره والا 



خط/ استاد غلامحسین امیر خانی





نظرات 9 + ارسال نظر
Mr PACT چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:29 http://pcVpn.blogsky.com

استاد امیرخانی یکی از بهترین استاداست!

شما خطاطی با قلم کار میکنید؟!

درود به تو که می شناسیش میثاق. هزاران درود به تو.
آره با قلم 4 جلسه ست می رم. استادم میگه دی ماه با این پیشرفتی که دارم تو این مدت کم باید هم مقدماتی و هم خوش و هم عالی رو شرکت کنی

سوره چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:19

موفق باشی باران جونی

ممنونم سوره جان
شما کلن نیستیا

یک ذهن پریشان پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:23

مهم اینه که به هرحال داری این کار رو انجام میدی که این خیلی خوبه .
بعدش هم باران من یادمه تو خط تحریریت خیلی خوب بود . بار اولی که من اومدم تو وبلاگت یه جمله ی قشنگی با خط خودت رو کاغذ نوشته بودی عکسشو گذاشته بودی اینجا . خطت خیلی قشنگ بود .

اتفاقن استادم هم همین رو میگه
میگه زمان یاد گیریت الان بود نه سه سال پیش و نه 21 سال پیش که حسرتش رو میخوری که چرا ادامه ندادی.
آره خط تحریریم به لطف سه ماه رفتن به کلاس خطاطی که کلاس چهارم رفتم خوبه. ممنون ازت

نادی پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:04

سلام و صد سلام...

مثل اینکه برنامه خوب پیش می رود آموزش رانندگی و کلاس خطاطی و...
معلومه این کودک درونت دیگه کودک حرف گوش کنی شده و هر چی بگی بی معطلی ااطاعت میکند روزهای خوبی را باهم سر کنید و هر پربارتر....

درود و صد درود به تو مهربان بانو
حالا گرمای مرداد ماه نزاشت به زندگیم برسم وگرنه برنامه ی ویژه ای داشتم برای خودم
میدونی نادیا خیلی از کار هایی که الان دارم انجام میدم جز برنامه های آتی کوتاه مدتی بود که از 18 سالگی دلم میخاست انجامشون بدم اما هر بار شرایط مالی و تحصیلی و ... اجازه نمی داد حتا به سمتشون برم. خوشحالم این روز ها برنامه ها داره خوب پیش میره

مهرپرور پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:45 http://mehrparvar.blogfa.com

سلام
منم فکر میکنم خطاطا آدمای عارف مسلک و آرومی هستند.
سبک شمام عرفان جدیده

درود بر شما خانوم دکتر عزیز
یک فروشگاهی هست که صاحبش کار های زیبای میبد رو می فروشه. هر بار که میرم مغازه ش می بینم وقتی خطاطی میکنه آهنگ سنتی هم گذاشته
عرفان جدید

maede پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:07 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com

هه هه این چه وضعشه خانم؟؟؟ از استاد یاد بگیر یه ذره
آهنگو دانلود کردم


فازش باید باشه دیگه

نادی پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:09

ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است. هر چیزی زمان خود را می طلبد گاه هم باید بزرگ بشیم تا ضرورتی واسمون روشن بشه.مهم این است که استارت رو زدی حالا باقی راه خود به خود ترا می برد.تبریک میگم این پویایی را و خیلی خوشحالم شاید ما هم انرژی بگیریم و از یه جایی شروع کنیم

مرسی نادیا. ممنون از دلگرمیت. به هر حال یه سری برنامه ها تا قبل 31 سالگیم باید تموم بشه

Mr PACT پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:40 http://pcVpn.blogsky.com

بله دیگه ، من گواهی دوره متوسط دارم خانووووووم چی فکر کردین؟!
ولی چند سالی میشه دیگه کار نمیکنم، الان که گفتید دوباره حوس کردم!!!
قبلا قانون اینطور بود یهو میتونستی خوش امتحان بدی، الان نمیدونم چطوره. اگه خطتون خوبه یهو خوش امتحان بدید.

به به چه عالی. ببین با استاد من کار کنی سر یکسال برای خودت استادی میشی ها
استادم برنامه ریزی کرده که دی ماه هر سه تا رو با هم امتحان بدم

Mr PACT شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:17 http://pcVpn.blogsky.com

استاد خودم حرف نداره
ولی آموزشگاهش از خونه ما دوره و سخته برام رفتن و اودن! البته این یکی از دلایل کوچیکیه که دیگه نمیرم!

اسم استادت چیه؟؟؟؟؟؟ اسمت آموزشگاه ت چیه؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد