ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

20 سال قبل

با عقل و امکانات و شناخت توانایی های امروزتون اگه برمیگشتید 20 سال پیش:

چیکار ها می کردید؟

کجا می رفتید؟

چی تصمیماتی رو نمی گرفتید؟

چی آدمایی رو به زندگی تون راه می دادید؟

کجا رو برای زندگی انتخاب می کردید؟


سطح دغدغه

*این حجم از تخفیفات اونم به اسم شب یلدا اونم توی این گرونی اجناس، برای من یکی خنده داره. جالب اینجاست از وقتی افتادم تو خرید اینترنتی اینجور حراج ندیده بودم خصوصن برای شب یلدا و جالب ترینش اینه یه سری از سایتها لینک حراج رو فعال نکردن یا اصلن در دسترس نیستن. این گول زدن ملت میدونم دردی ازتون دوا میکنه اما خیلی ها ازجمله من رو بشدت بی اعتماد کرده به خرید اینترنتی از بعضی از سایتهای معتبر.


*از وقتی شنیدم موقع شارژ گوشی، ازش استفاده نکنید چون امکان انفجار داره، اینقدر میترسم ازش استفاده کنم. هر بار هم که میخام برش دارم فکر می کنم هر لحظه قراره منفجر بشه :))) حالا گوشی من ازوناست که نمایندگی زیادی نداره و قطعاتش هم سخت پیدا میشه. برای همین مراعاتش رو میکنم تا به مشکل برنخورم اما با اینهمه مواظبت جای یکی از سیمکاراتش سوخت و من از ایرانسلش برای نت استفاده می کنم و از همراه اول برای حرف زدن. با هزار تا گشتن یه نمایندگی تو رشت پیدا کردم که گفت گوشیت باید یه روز بمونه. مثل اونهایی که  جمله ی معروف "همه ی زندگیم تو گوشیمه" رو به نمایندگی گفتم، اومدم بیرون و الان یکماهه میخام ببرمش تعمیر. پریروز هم گلسش شکست :((( اینا رو گفتم که بگم بنده علاوه بر مشکلات زندگی چه دغدغه های سخت دیگه ای هم دارم. والا


*راستی چرا به کانال من سر نمی زنید؟؟؟؟ منتظرم عضو بشید و مطالبش رو بخونید. مطالبی که اینجا می نویسم اصلن اونجا نمی نویسما. از من گفتن بود بالاخره :)))