ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

خاطرات یک دارو ساز

یه انیمه بی نهایت زیبا

فصل اول 24 قسمت هر قسمت هم تقریبن 22 دقیقه ست

تمدید شده برای فصل دوم

کاهش وزن دوست داشتنی

قبل اینکه برم قشم (آذر 1402) خونه ی یکی از دوستامون مهمونی بودیم که از دوست مشترک مون پرسیدیم چی شد رفتی دکتر تغذیه. اونم گفت دیگه خیلی اضافه وزن پیدا کرده بود و عروسی هم داشتن برای همین عزمش رو جزم کرد و از نتیجه خیلی راضی بود.

به ما دو نفر هم پیشنهادداد که بریم پیش دکتر تغذیه ش.خلاصه اینکه 3 بهمن رفتم پیش دکتر تغذیه با وزن 73 کیلو گرم و عضلات ضعیف و چربی احشایی زیاد اما امروز که 4 ماه و چند روز میگذره 60.400 هستم و ازین تصمیمم فوق العاده راضیم و از دوستم هم بسیار سپاسگزارم که دکترش رو بهم معرفی کرد. البته بگم در کنار رژیم هفته ای 6 ساعت ورزش هم میکنم.

خلاصه اینکه بعد سالیان سال از وزنی که دارم رضایت کامل دارم و خیلی خوشحالم. تازه ماکارونی هم به برنامه ی غذاییم برگشته