ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

کاهش وزن دوست داشتنی

قبل اینکه برم قشم (آذر 1402) خونه ی یکی از دوستامون مهمونی بودیم که از دوست مشترک مون پرسیدیم چی شد رفتی دکتر تغذیه. اونم گفت دیگه خیلی اضافه وزن پیدا کرده بود و عروسی هم داشتن برای همین عزمش رو جزم کرد و از نتیجه خیلی راضی بود.

به ما دو نفر هم پیشنهادداد که بریم پیش دکتر تغذیه ش.خلاصه اینکه 3 بهمن رفتم پیش دکتر تغذیه با وزن 73 کیلو گرم و عضلات ضعیف و چربی احشایی زیاد اما امروز که 4 ماه و چند روز میگذره 60.400 هستم و ازین تصمیمم فوق العاده راضیم و از دوستم هم بسیار سپاسگزارم که دکترش رو بهم معرفی کرد. البته بگم در کنار رژیم هفته ای 6 ساعت ورزش هم میکنم.

خلاصه اینکه بعد سالیان سال از وزنی که دارم رضایت کامل دارم و خیلی خوشحالم. تازه ماکارونی هم به برنامه ی غذاییم برگشته 

نظرات 3 + ارسال نظر
شادی شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 09:37 http://setarehshadi.blogsky.com/

تبریک فراوان بابت رسیدن به وزن مطلوب دکتر خوب یک طرف قضیه است اصلش اراده محکم برای رعایت دستورات تجویز شده است که شما داشتید

ممنونم شادی عزیز.ممنون بابت تبریک و دلگرمی تون
مربی فیتنسم هم خیلی عالیه خوش اخلاق و مسوولیت پذیر
اما این حرفی که شما زدید رو قبول دارم که تونستم اراده کنم.از ورژن جدیدم خیلی خوشحالم

بولوت پنج‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 10:38

احسنت. توی اضافه وزن های پایین کم کردن 12-13 کیلو توی این مدت کم کار راحتی نیست. آفرین به شما.

ممنون بولوت عزیز
من هم تو برنامه ی غذایی رژیم خیلی رعایت کردم و هم کلی ورزش کردم برای همین بعد سالها میتونم بگم یکی از اهداف مدنظرم به ثمر نشست

زری.. شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1403 ساعت 08:21 https://maneveshteh.blog.ir

خیلی خوب وزن کم کردید، آفررررین.
الان چند ماه گذشته اوضاع چطوره؟
من الان چند سالی هست که میخوام سه چهار کیلو کم کنم، تنها کار مفیدی که کرده ام این هست که وزنم ثابت مونده و خدا رو شکر بالا نرفته :))

ممنون از لطف تون
من پیش دکتر تغذیه رفتم و تمام دستورات رژیم غذاییش رو مو به مو رعایت کردم.از بهمن 1402 تا الان که شهریور 1403 هست تحت نظر ایشون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد