ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

تولد

امروز تولد 38 سالگی منه. سرشار از شوق زندگی هستم. یکسال گذشته سخت گذشت خیلی هم سخت گذشت اما گذشت. من از وقتی به یاد دارم آدم مستقلی بودم یعنی از روزی که مامان فوت شد تصمیم گرفتم همونطور که توی 9 سال زندگی تربیتم کرده همونجور زندگی کنم. سالها بعد متوجه شدم من خیلی بزرگتر از سنم زندگی می کنم یعنی تو سن 20 سالگی من مثله یه آدم 35 ساله رفتار میکنم که بالغه و خوب و بد رو تشخیص میده. شاید بخاطر زندگی نرمالی بود که نداشتم اما همیشه دلتنگ 20 تا 30 سالگیم هستم چون خیلی چیزها یاد گرفتم از اون ده سال. قطعن اگه شرایط خانوادگی بهتری داشتم خیلی میتونستم تو زندگی پیشرفت کنم اما اون روزها و سالها دیگه گذشته و هیچی دیگه مثل سابق نیست. سالها گذشت تا متوجه شدم آدم توانمندی هستم که نادیده گرفته شدم. دلگیرم ازین موضوع اما دارم سعیم رو میکنم توی این دنیای زودگذر برای خودم، دلم و برآورده شدن آرزوهام تلاش کنم.

بالاخره اینکه برای داشتن یه زندگی با کیفیت هر چی تو چنته دارم میخام رو کنم برای خودم. برنامه های خوبی دارم. عمری قد بده، پولش جور بشه و سلامتی همچنان باشه عملی شون می کنم.

نظرات 6 + ارسال نظر
سمانه شنبه 17 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 12:07 https://weronika.blogsky.com/

تولدتون مبارک بانو

ممنون از مهربانی تون.
لطف کردید

نیره شنبه 17 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 21:41

افرین به تو که این همه برنامه داری
دلم غنج می‌ره برای این همه حس خوبی که تو وجودت آشیانه داره

اینجاست که شاعر میفرماید تو خودت قند و نباتی، شکلاتی، آب نباتی
عسلی یا که شیرینی اینجوری به دل میشینی نیره بانو

بولوت یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 18:40

تولدت مبارک

مرسی بولوت

رافائل دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 10:39 http://raphaeletanha.blogsky.com

تولدت مبارک عزیزم.
مطمئنم میتونی به اونچه که میخوای برسی.
همیشه شاد و تندرست باشی.

ممنون از لطف شما.
امیدوارم بتونم
شما هم شاد و سلامت باشید و همیشه بخندی

بهار شیراز دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 12:17

تولدتون مبارکککککک...انشالله که بهترین ها براتون رقم بخوره

ممنون از لطف تون
بزرگوارید

مرضیه یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 23:24 http://Www.golemamgoli.blogsky.com

تحسینت میکنم

مرسی پیچازی
کامنتت خوشحالم کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد