ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

:)

با خودم قرار گذاشتم صبحها به دوستان قدیمی پیامک بزنم.

امروز سومین روزه این کار رو انجام میدم. روز اول به دوست خوبم الهام پیامک زدم:


صبحت بخیر رفیق

روزت قشنگ و به خوشی

:)

 

جواب داده:

سلام عزیزم. روز بخیر با مرام


راستی

درود رفقا، روزتون قشنگ و پر از آرامش :)



+ موسیقی بی کلام

نظرات 22 + ارسال نظر
جودی آبوت با موهای مشکی پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 http://judylonglegs.blogfa.com

سلامممم

کار خوبببیه
منم بعد از دیدن عکس دوستام به این نتیجه میرسم که هر چند وقت یه بار به یکی اس بدم! ولی اونا خیلی بی معرفتن
مجازیااا برا من بهتر تر تر تر بودن
چون بعدش شدن دوستای واااقعی

درود به تو جودی مهربان.
آره دوستای منم همینطورین. دوستان مجازی خوبی پیدا کردم تو این مدت. امیدوارم سالم و خوش حال باشن دوستای مجازیم.
ولی خداییش تو هم با معرفتی دوستم

جودی آبوت با موهای مشکی پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:22 http://judylonglegs.blogfa.com

چشماتون با معرفت میبینه!

آخیییییییی جودی مهربون

yalqizada پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 14:18 http://yalqizada.blogfa.com

مرسیییییییییییییییییییییی باران شادی

کلی کیف می کنم اینطوری صدام می کنی صنم عزیز

Mr PACT پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:45

درووووووووووود بر شما
کار خیلی جالبیه!
فکر خوبیه منم این کارو شروع کنم...

درووووووود بر میثاق جوان
کلن جالبه کارش، نتیجش جالب تر . حالا شاید به مدلای دیگه هم این کار رو انجام بدم.

mahnaz پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 23:25

چه کار خوبی ! اتفاقا من هم امروز به یک دوست قدیمی پیامک زدم ولی جوابی دریافت نکردم :)) احتمالا به خاطر این بود که از این پیامک های آماده براش فرستادم!
متنی که سند کردم براش این بود:
گاهی زمانه فرصت یادکردن دوستان را از ما میگیرد ولی مهرشان را هرگز...:)

آماده یا دست نویس نتیجه ی محبتت به اون آدم بوده
آخیییییییییییییی چی با احساس

همسایه برار پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 23:54

مره مسیج نده ای که

نوبت تو هم میشه همسایه جان
کامینگ سون

ازی(خودمم) پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 23:55

خیلی خوبه منم همش به دوستام میس میزنم

میس

مهندس پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 23:56

ادامه بده کار خوبی میکنی

باشه مهندس جان

مهندس پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 23:56

مرررررررررررررسی اراده ببین چندنفر جواب بدن حالا

کلن یه عده ای فک کنم اصلن شمارمو نداشته باشن
ای دنیای فانی
ای دنیای زودگذر
ای ای

007 پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 23:56

ایده ی خوبیه ها

آره چی فکر کردی

دختر شیطون2012 پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 23:59

نظرات من ثبت نمیشه

دوست من ایشالا شنبه صبح

یگانه :) جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:00

خوش بحال الهام پس من چی رفیق جدیدی؟

اول اینکه خوش آمدی
اول شما خاهری تو تو وبم ثابت کن بعد پیامک و این صوبتا. والا

محمد احمد زاده جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:01

خسته نباشید کار بسیار جالبه

ممنون

احمد فروغی جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:02

دوستان همشون خوبن چه مجازی چه واقعی

احمد فروغی جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:03

بسیار زیباست وبلاگتون واقعا خوشم اومد

خوشحالم. خوش آمدید

یک ذهن پریشان جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:08 http://www.1zehneparishan.blogfa.com

خب الان نصفه شبه که من دارم این پست رو میخونم پس میتونم بگم ایشاللا خوابای خوبی ببینی رفیق .
راستی میدونستی خیلی خوبی ؟؟؟؟؟

ممنون فریبا جان خداییش تازه برام سر شبه یعنی من الان بیدار بودم تا صبح دور هم بودیم جات خالی داشتیم حرف میزدیم
ممنوم فریبا . خوبی از خودته دوستم

نادی جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:03

سلااااااااام صبخیر هرچند میدانم امروز جمعه است و تو خونه ای واحتمالا الان هنوز تو رختخوابی....

درووووووووووووود به روی ماهت. در عوض شنبه صبح می خونمش و کلی کیفور می شم از خوندنش
درود بر تو که می دونی جمعه ها کلن خاب خابم

نادی شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:07

سلام صبخیر منم واست کامنت گذاشته بودم ظاهرا تو راه مانده........

عزیزم همین الان تاییدش کردم دوستم و کلی انرژی گرفتم ازش
صبحت نیلوفری و شاد

ساسا شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:10 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

چه ایده ی قشنگی.

ممنونم

علی جعفری شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:15

خیلی جالب بود این متنتون دختر

maede دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com/

درود به تو...فدااااااااات

قربون آبجی

بهار سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:14

پیامک من کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به نوبت
کامینگ سون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد