ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

رویا هاتو دنبال کن

این روز ها مثل دهه ی سوم زندگیم (20 تا 30 سالگیم) بی قرارم و هدفدار. برای فرار از دلتنگی و نا آرامی رو آوردم به تحقق هدفهای قدیمی. نمی گم چی ها هستن تا کائنات نشنوه و خوشی های ریزه میزه ای رو که با هزار مشقت بدست آوردمو ازم نگیره. آخه چند بار این کارو کرده و من این بار بی اعتماد بهش دارم زندگی می کنم اما دلم رو خوش کردم به هر چی که دارم و هر چی که میخام بدست بیارم. زندگی هاتون پر از رنگ و نور و خوشی و یادتون نره رویای شخصی داشته باشید و برای تحققش تلاش کنید تا بدستش بیارید.

پیغام برای شیرین

شیرین جان ممنون از نوشته ات و ازینکه در آن  لحظات سخت به یادم بودی.

شیرین عزیز ما آدمها چرخه ای از طبیعت هستیم که خاه یا ناخاه مشکلات بر روح و روان و جسم ماه گره خواهد زد اما هر بار که گفتم طبیعت کارش را خوب می داند و نیازی به دخالت ما ندارد.

من طبیعت را بیش از هر چیز دیگری قبول دارم و باورش می کنم و می دانم بعد از هر بودی، نبودی هست و بعد از از نازایی، باروری. آرزو می کنم اتفاقات خوب بر زندگی تو و عزیزانت آنچنان افتد که باور کنی زندگی معجزه ی لحظاتی است که با هم و به یاد هم هستیم بی آنکه هم را بشناسیم. برایت آرامش و صلح و مهربانی و رنگهای شاد آرزومندم مهربانم.