ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

چالش های شخصی

«کار من وصل کردن تمام دنیا به همدیگر و فرصت بیان دادن به همه است.» زاکربرگ برای رسیدن به این هدف و بهتر ایفا کردن نقش خود به‌عنوان شخصیتی تاثیرگذار اعلام کرده که در سال جدید می‌خواهد به بیش از ۳۰ ایالت آمریکا سفر کند، به طور میانگین روزی ۱ مایل بدود، ۲۵ کتاب جدید بخواند، دستیار خانگی مبتنی بر هوش مصنوعی خود را، که با الهام از جارویس در فیلم‌های آیرن من طراحی کرده و قرار است از صدای مورگان فریمن برای آن استفاده کند، کامل کند و زبان چینی یاد بگیرد.


منبع: اینجا

ماهی سیاه کوچولو

- ماهی سیاه کوچولو گفت: من می خواهم بدانم راستی راستی زندگی یعنی اینکه توی یک تکه جا هی بروی و هی برگردی تا پیر شوی و دیگر هیچ یا اینکه طور دیگری هم توی دنیا می شود زندگی کرد؟


- ماهی گفت: اگر نادان نبودید می دانستید در دنیا خیلی های دیگر هم هستند که ریختشان برای خودشان خوشایند است! شما حتا اسمتان هم مال خودتان نیست.


- ماهی سیاه کوچولو گفت: شما زیادی می ترسید. همه اش که نباید ترسید، راه که بیفتیم ترسمان بکلی می ریزد.


- مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید اما من تا می توانم زندگی کنم نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی به ناچار با مرگ روبرو شدم -که می شوم- مهم نیست، مهم اینست که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد.


نام کتاب: ماهی سیاه کوچولو

نویسنده: صمد بهرنگی