ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

سال نو مبارک

بوی باران ، بوی سبزه ، بوی خاک
شاخه های شسته ، باران خورده پاک
آسمان آبی و ابر سپید
برگهای سبز بید
عطر نرگس ، رقص باد
نغمه شوق پرستوهای شاد
خلوت گرم کبوترهای مست

نرم نرمک میرسد اینک بهار

خوش به حال روزگار ...



همه ی بدهی های مالی م رو صاف کردم فقط مونده 41 هزار تومن برای سال جدید که باید به یکی پرداخت کنم.


بیشتر از 10 روزه که عیدی هایی رو که برای خانواده در نظر گرفته بودم رو خریدم فقط مونده کادوشون کنم.


کمد لباسهامو مرتب کردم کمی از شلوغی در اومده.


کتابا رو دسته بندی کردم تا این 14 روز بتونم یه چند تایی رو بخونم.


فیلمها رو هم لیست کردم تا بتونم هر روز چند تا شون رو ببینم. برنامه ریزی کردم حتمن استراحت مطلق کاهانی رو برم سینما.


فایل های صوتی خوبی دستم رسیده که حتمن حتمن این 14 روز گوش می کنم شون.


برای رفتن به دندونپزشکی هم برنامه ی سفت و سختی چیدم.


برنامه ریزی سال آینده رو انجام دادم فقط مونده اجراشون.


امیدوارم سال جدید پر باشه از اتفاقات کوچیک و بزرگ و خوب و مثبت برای همه. برای خانواده م، دوستانم چه اونهایی که می بینمشون همیشه چه اونهایی که از طریق دنیای مجازی باهاشون آشنا شدم و شدن بهترین دوستانم و چه اونهایی که ایران نیستند اما مهربانی شون همیشه شامل حال من میشه.

و داشتن سلامتی که هر کی داره قدرش رو بدونه و غُرو نِق رو حذف کنه از زندگیش و هر کی ناخوش احواله خدا بهش سلامتی عطا کنه....


+ دیروز تو محل کارمون دوستان سفره ی هفت سین چیده بودند و کلی عکس گرفتیم. خیلی دوست دارم عکسش رو بزارم اما ازونجایی که همکاران کاوشگری دارم میترسم از طریق عکس این وبلاگ رو پیدا کنن و ............


+ توصیه های نوروزی / اینجا



چهارشنبه سوری تان خوش

زندگی بمن آموخت که کلمات مهم هستند.

کلمه می تواند بیمارت کند همچنانکه به سادگی شفایت بخشد.

"ارنست یبوا"


با دست می شمارم، یک، دو، سه. فقط سه روز تا پایان سال باقی مانده. همیشه شمردن برای رسیدن به روز های خاص مرا دچار دلهره می کند. روز تولد، سال نو و ...

و امروز که سوزاندن بیم و دلهره و غم در آتش چهارشنبه سوری است.

آرزو می کنم :

هر چه غم هست در این آتش بسوزد

هر چه بیم هست در این آتش خاکستر شود

هر چه دلهره هست در این آتش نابود شود

هر چه ....

و از دل همه شان، عشق و مهربانی و انسانیت و بزگواری و احترام و .... شکوفه بزند.

چهارشنبه سوری تان خوش