ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

حضرت محمدرضا شجریان

اینکه ما ملت ایران  شور اجتماعی بالا و شعور اجتماعی پایین داریم رو نمی تونیم کتمان کنیم حتا اگه مخالف حرفم باشید بالاخره در خلوت خودتون بهش فکر می کنید.

امروز در مراسم تشییع استاد با عزت و با شرف و مردمی ایران زمین ، حضرت شجریان نامی متعجبم از مردانی که دور تا دور قبر بودند و اجازه ندادند دختران و همسر این بزرگوار در مراسم دفن پدر باشند. مگه اون زنان صاحب عزا و محرم نبودند؟

هر زمان مراسم تدفینی میبینم این مدلی، یاد مراسم تشییع فروغ فرخزاد می افتم، مردانی که به خودشون اجازه دادند دور تا دور قبر باشند بی اونکه زنان این متوفی در زمان دفن حضور داشته باشند.

به قول خانوم مهرجویی که روانشناس هستند میگه، ملتها ادبیات رو از دولتمردان خودشون یاد می گیرند. جمله ش خیلی سنگین بود خیلی. شما دیگه تا انتها برید ...

روح حضرت محمدرضا شجریان شاد. میراث دارانی محجوب، آگاه و محترم به یادگار گذاشته از نام نیکش. ایشون با عزت زندگی کرد و با شرافت ترک دنیا گفت. همیشه همراه مردمش بود. طرف مردم بودن از هر کسی برنمیاد. شرافت میخاد، انسانیت میخواد، بزرگی میخاد.

سال 88 با زبان آتش ایشون، روزگار گذرونم.


حضرت: حاضر


خوشحالم امروز

من چقدر خوشحالم

واقعن خوشحالم...

یکی بخاطر یک خبر خیلی خوب که خوندم در مورد هوشمند

و دوم اینکه همکاری که اونقدر بی ادب بود و به زور جواب سلام منو میداد، امروز زنگ زده و خیلی مودبانه بمن روز بخیر گفت و محترمانه ازم کاری که داشت، درخواست کرد...

میدونم صبوری و کلماتم در برابر این همکارام جواب داده. پس به خودم میگم از تاثیر به روی آدمها غافل نشم...

این سرزمین آشفته هنوز قشنگی داره، هنوز...

بعد از 12-10 روز کم کم دارم بر میگردم به روال سابق اما قلبم هنوز تیر میکشه از نام نوید ...