ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

چه زندگی شگفت انگیزی

میشه بارها و بارها این فیلم فوق العاده رو دید و خسته نشد ...
کلارنس فرشته نجات جرج بهش میگه: من دارم یه فرصت بی نظیر بهت میدم. میخوام بهت نشون بدم اگه تو نبودی دنیا چه جایی میشد
از دیشب درگیر این جمله ام دنیای بدون من؟ یعنی بود و نبود من چقدر موثره تو دنیا؟ از دیشب دارم فکر می کنم چقدر می تونم موثر باشم یا برعکس مخرب؟
حال خوب گرفتم ازین فیلم. خواستم شما رو هم شریک کنم. ما مردم کرنا زده احتیاج داریم این روزا با وجود یه کشور بی ثبات از همه نظر حال همدیگه رو خوب کنیم...

5000 تومن

واقعیتش اینه با 5000 تومن یه بسته آدامش نمیشه خرید اما میشه سهم کوچیک و حداقلی در خوشحالی مردمی داشت که جزیی ازین سرزمین هستن.

لطفن برید به این صفحه فقط و فقط با 5000 تومن یه سهمی داشته باشید در کار قشنگ نرگس کلباسی اشتری

مرسی از همه ی شما

اطلاع رسانی هم یادتون نره

نرگس کلباسی با همین 5 تومن 5 تومن نیمی از سرپل ذهاب رو دوباره ساخت با همت مردم و کمکهای مردم عزیزمون