ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

امشب را راحت بخاب


همیشه ازین حس لعنتی وحشت داشتم تا در بیمارستان ملاقات کسی بروم که ناتوان تخت را به آغوش کشیده و با ایما و اشاره و اشکهای توی چشم، خوشامد می گوید به ملاقات کنندگان. وحشتم برای این بود که بشنوم دیگر نیست و  ازین دنیا پر کشیده به ابدیت.

با این حس لعنتی به ملاقات عمه نرفتم تا به خانه برگردد و آنجا ملاقاتش کنم اما رفت...

عمه جان راحت شدی ازینهمه رنجی که این همه سال شاهدش بودم و تو ناتوان و نالان از اطرافیان همه را به جان خریدی تا یک روزی مثل امروز بدن بی جانت را در خاک بگذارند و همه بگویند:

چه حیف شد که رفت

خیلی رنج و مرارت کشید در زندگی

بچه ناخلف بد است

بیچاره شوهرش

کاش زودتر اقدام می کردند برای درمان

اگر ...

کاش ...

اما عمه جان خوشحالم که در حد خودم برایت برادرزاده بودم، نه کمتر و نه بیشتر .

عمه جان از امشب دیگر آسوده می خابی نه از سرم خبری هست نه از دستگاه نه از درد و رنج.

آسوده بخاب ...



دوستانم نظرات را می بندم که بدترین جمله برایم در دنیا واژه ی تسلیت است چرا که تکرارش حالم را بد و روزهای بد را برایم زنده می کند اما تقاضا دارم برای روح عمه ام فاتحه ای بفرستید اگر زیاده خاهی نباشد. ممنون از لطفتان.