ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

5 سال گذشته

رشد شخصی

سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:40

میزان رشد شما در 5 سال آینده حاصل مجموع کتابهایی است که می خانید و انسانهایی ست که با آنها همنشین می شوید.


برگرفته از کتاب فرزانگی

نوشته جیم ران


5 سال ازین پستی که نوشتم گذشته. توی این 5 سال اتفاقات زیادی افتاده و من آدم دیگه ای شدم. غم و اندوه و ترس و شادی و خوشی و بالا و پایین و موفقیت و ... رو به شیوه های مختلفی تجربه کردم.

کتاب زیاد خوندم. فیلم زیاد دیدم. مهارتهایی یاد گرفتم که خوشحالم عملی شون کردم. مرگ به زندگیم اضافه شد. شکستم بدجور هم شکستم، از نو شکل گرفتم. من آدم 5 سال پیش نیستم اما به مرور آدمها رنگ باختن توی ذهنم توی زندگیم. حذفیات از آدمها از زندگی زیاد داشتم شاید افتضاح باشه اما من متاسفانه یا خوشبختانه نمی تونم آفتاب پرست باشم. من خود خودمم. رنگ عوض کردن برام سخته خیلی هم سخته...

سالاری ها

داشتم سالاریها رو می خوندم که به قحطی و گرونی لیره و پایین اومدن ارزش ریال رسیدم. رفتم یه سرچی کردم دیدم صد سال پیش بین سالهای 1296 تا 1298 قحطی سختی توی ایران اتفاق افتاد حالا راست یا دروغ من که نبودم ببینم واقعیت داره اون اتفاقات صد سال پیش ولی الان زنده و حی و حاضر می بینم اتفاقات صد سال پیش دوباره اتفاق افتاده و ...
سالاری ها خیلی کتاب خوبی بود خصوصن با موضوع خوبتری که بزرگ علوی دست گذاشته بود روش. لذت بردم از خوندنش.

نام کتاب: سالاریها
نویسنده: بزرگ علوی
نشر: نگاه