ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

سحر ندارد این شب تار

اردیبهشت ماه که شد تصمیم گرفتم حداقل بتونم روزی دو تا پست بگذارم. هر روز "یادداشت جدید" رو باز می کردم و زُل می زدم بهش و بعد از مدت طولانی بدون نوشتن می بستمش. این مدت اتفاقات زیادی افتاد و تصمیمات جدی گرفته شد. فکر می کنم بزرگتر شدم. اصلن خاصیت جریانات زندگیه که باعث میشه آدم تغییر کنه و پرت بشه به سمتی که داره براش تمام سعیش رو می کنه. آدمها و موقعیتها همونها بودن و هستن اما دیگه روش من برای برخورد با هرکدومشون فرق می کنه و خوشحالم ازین بابت که یاد گرفتم روشم رو عوض کنم.


و اما چند تا پیشنهاد برای یه آخر اردیبهشت دلنشین:


یک : موسیقی

سینا حجازی بالاخره تونست مجوز آلبومش رو بگیره و اولین آلبوم رو به نام "رویا" وارد بازار کنه. آهنگهای زیبا و شاد و دلنشین همراه با متن شعر های مفهومی و مثبت این آلبوم رو ویژه کرده.قیمت این آلبوم 3000 تومنه. امیدوارم بخرید و گوش کنید و لذت ببرید. لطفن دانلود نکنید باید از هنرمندان خوب حمایت کرد. ممنون




دو: کتاب
کتاب نمکدون به فتح نون به کسر میم
نوشته ی: شهرام جوادی نژاد
انتشارات: نسل نو اندیش
قیمت: 10900 تومان
این کتاب مجموعه ای از منتخب ده سال اخیر دکتر جوادی نژاد در روزنامه شرق و وبلاگشه و همچنین آقای دکتر قبل تر ها در مجله ی بچه ها گل آقا هم مطالب طنز می نوشته...





سه: فایل صوتی
این فایل صوتی رو با قیمت 19500 تومان از طریق این سایت می تونید خریداری کنید. به شخصه می تونم بگم فایل فوق العاده عالی و بی نظیری برای هر کسی می تونه باشه. من بشدت از خریدش راضیم چون مطالب گفته شده در اون به زبانی ساده اما عمیق عنوان شده.
کلی اشتباهات رایج من در محیط کار و در روابط با دوستان و خانواده و .... رو تونستم از دلش در بیارم و روش های اجرایی رو با تمرین کردن هر روزه و تو موقعیتها یاد بگیرم.

سکوت

فقط گاهی باید سکوت کرد تا صدای خوشبختی را شنید ...

همین