ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

خداحافظ پاییز دوست داشتنی من

عکس مال یه غروب پاییزه که اون گلای سفید روی زمین داشت دیوونه م می کرد از بس زیبا بودند.


پاییز فصل محبوب منه چون همه ی طبیعت رنگ دیگه ای داره، هزار رنگنه و هزار نقش. امروز که پاییز داره جا شو میده به زمستان و امروز که من این سطر ها رو می نویسم نمی دونم پاییز دیگه ای رو می بینم و یا چه اتفاقاتی قراره برای من و کشورم بیفته اما ایمان دارم به امید و این باعث میشه هر روز که بیدار میشم شاکر داشته هام باشم.

پاییز عزیز من خداحافظ تا سال بعد

شب یلداتون هم مبارک. کنار خانواده تون شاد و خوشحال باشید. من که قصد دارم توی این سرما عروسی پسر عمه م نرم و بشینم فیلم ببینم.

اتفاقات خوب خوبند حتا اگر کوچک باشند

امروز سر کار خیلی گرسنه بودم. هیچی نداشتم که بخورم. همش با خودم فکر می کردم آخه چرا من هیچی با خودم نیوردم.

بمعنای واقعی گرسنه بودم. عجیب هم هوس بادام و خشکبار کرده بودم. از صبح اینقدر با شکم خالی چایی خورده بودم که دیگه داشت حالم بد میشد.

به فکرم رسید دو تا شکلات عاریه ای رو که داشتم بندازم تو آب جوش مثلن بشه نسکافه. لیوانم رو برداشتم که از در اتاقم برم بیرون که دیدم همکارم یه ظرف کوچیک آجیل بهمراه نسکافه و شکلات وارد شد و گفت: ناقابله برای شب یلداست. نوش جان.

من خنده م گرفته بود. تا چند دقیقه پیش هوس چه چیز هایی رو کرده بودم و الان جلوی روم بود.

یادم اومد سر صبحی خورشید از تو ابرها که داشت سرک می کشید به خودم گقتم: مگه میشه صحنه به این زیبایی رو دید و احساس خوشبختی نکرد. گاهی اوقات خوشبختی همین اتفاقات کوچیکه که بهت حال خوب میده و خوشحالت می کنه.