ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

خداحافظ پاییز دوست داشتنی من

عکس مال یه غروب پاییزه که اون گلای سفید روی زمین داشت دیوونه م می کرد از بس زیبا بودند.


پاییز فصل محبوب منه چون همه ی طبیعت رنگ دیگه ای داره، هزار رنگنه و هزار نقش. امروز که پاییز داره جا شو میده به زمستان و امروز که من این سطر ها رو می نویسم نمی دونم پاییز دیگه ای رو می بینم و یا چه اتفاقاتی قراره برای من و کشورم بیفته اما ایمان دارم به امید و این باعث میشه هر روز که بیدار میشم شاکر داشته هام باشم.

پاییز عزیز من خداحافظ تا سال بعد

شب یلداتون هم مبارک. کنار خانواده تون شاد و خوشحال باشید. من که قصد دارم توی این سرما عروسی پسر عمه م نرم و بشینم فیلم ببینم.

نظرات 1 + ارسال نظر
مینو جمعه 3 دی‌ماه سال 1395 ساعت 01:02 http://milad321.blogfa.com

یلدای شما هم با تاخیر مبارک
برای من هم پاییز یاداور زیباییها و رنگ و طعم های بسیار است.

ممنونم مینوی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد