ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

خداحافظ مرداد 94

برگ اضافی

تا به حال شده به رستورانی بروید و مثلاً یک غذای پلویی سفارش بدهید و بعد برای اینکه حسابی به خودتان حال بدهید یک کباب برگ اضافی هم برایتان بیاورند؟  اگر دو کتاب "مارک و پلو" و "مارک دو پلو" آن غذای اصلی باشند کتابی که در دست دارید همان "برگ اضافی" است!

جملات بالا مقدمه ی کتاب "برگ اضافی" نوشته ی منصور ضابطیان است که در ادامه ی دو کتاب ذکر شده، به نگارش در آمده. امیدوارم بخانید و لذت ببرید از حاشیه های سفر منصور ضابطیان با قلم زیبایی دارد.



تا نفس هست ...
آلبوم جدید شهرام شکوهی به نام تا نفس هست نام داره که از 18 مرداد روانه ی بازار شده. صدای بسیار زیبای شهرام شکوهی عیب کار که ریتم تکراری آهنگهاست رو پوشونده. البته من از موسیقی چیزی سر در نمیارم بلکه بعنوان آدمی که این آلبوم رو گوش داده نظرم رو بیان کردم. امیدوارم گوش کنید و از شنیدن این صدای بی مانند لذت ببرید.



دوباره شروع کن
محصول: 2013
بازیگران: کیرا نایتلی/ مارک رافالو/ آدام لوین
کارگردان: جان کارنی

حیفم اومد که امروز آخرین روز مرداد 94 هست نوشته ای ننویسم. این روز ها نوشته ها گوشه ی قلب و مغزم جا خوش کرده و نمیخان که از منطقه ی امن خودشون بیان بیرون حتا بر روی کاغذ هم نوشتن سخت شده. مرداد با همه ی گرمای زیادش که خصلتش هست تا ساعاتی دیگه تموم میشه و کسی نمی دونه تا مرداد دیگه چه اتفاقهایی قراره بیفته. امیدوارم اونقدر نقش های زندگیمون رو خوب بنویسیم که اگر جایی نیاز به خط زدن داشت، شرمنده و نگران نباشیم.

تولدت مبارک نازنینم

نمی دانم که چه حکمتی دارد زندگی!!!!!!!

قبل از آمدن هر چیز و هر کس

کلی معادله می چینیم تا بتوانیم حلش کنیم

غافل ازینکه بعضی از معادله ها را قرار نیست حل کنی

باید زندگی شان کنی تا جوابی برایشان بیابی ...

 

ادامه مطلب ...