ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

املت و اینهمه فلسفه بافی

داشتم شام درست می کردم، املت بود. حجت اشرف زاده هم می خوند سفر نرو. توی این شصت و چند روز کسی حوصله شام درست کردن نداره تو خونه. گرسنگی امانم رو بریده بود برای همین رفتم یه چیزی درست کنم تا همه دور هم مثل چند ماه پیش جمع بشیم. خواهرم با اینکه از همه مون کوچیک تر بود اما دست پختش بی نظیر بود. من و اون همیشه خرید می کردیم و می پختیم و حاضر و آماده می کردیم و با باقی اعضای خانواده دور سفره حصیری می نشستیم و می خوردیم و می خندیدیم و غیبت می کردیم. بعد از شام میوه می خوردیم و چای و تخمه و ...

تخم مرغ رو که ریختم تو گوجه های له شده بغضم گرفت، به خودم گفتم یکی باید باشه تا دوباره همه رو دور هم جمع کنه و یاد ها رو زنده نگه داره.

از من به شما نصیحت حتا شده با کوچکترین چیز عزیزان تون رو دور هم جمع کنید. یه کاسه تخمه یا پفیلا،چای با شکلات،میوه ای و یا هر چیز دیگه ای که باعث میشه براتون خاطره ساز باشه و از زمان لذت ببرید. 

نا امیدی

نا امیدی کشنده ست
حتا کشنده تر از سرطان
اگه نا امیدیم، اگه انگیزه ای برای زندگی نداریم، اگه دنیا رو جای بدی میدونیم و اگه و اگه های زیاد
یه چند ساعتی توی طبیعت خلوت کنیم. طبیعت اونقدر شگفتی داره که آدم رو مبهوت می کنه.