ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

جوووووووونم آقا پلیسه

دیروز ساعت 5، بعد از رصد این کانالای دایره زنگی تصمیم گرفتم اخبار این شبکه ملحد و اجنبی بی*B* سی رو ببینم. مجری خبر مربوط به بمب گذاری بوستون و اینکه یکی از بمبگذاران کشته شده رو چنان با آب و تاب گذارش میکرد که من و خاهرم از پای تلویزیون جُم نمی خوریم. پلیس اعلام کرده بود که کسی از خونش به هیچ وجه بیرون نیاد. همونجا بود که نظریه پردازیهامون هم شروع شد:

من: فکر کن الان بگن تو منطقه ما هم یه بمگذار اومده کسی بیرون نیاد. وای فردا سر کار تعطیله
خاهرم: چشماشو درشت کرد و گفت عالیه
من: وای ببین چقدر قوین پلیساشون سریع شناسایی کردن
خاهرم: دوباره حرفای مجری رو برام تعریف کرد
.
.
.
.
.
ساعت شد 6 که همچنان ما پای تلویزیون نشسته بودیم:
من: دارم میرم یه چرت بزنم، خبری شد بیدارم کن.
خاهرم: برو خیالت راحت
ساعت شد 6/30 که از خاب بیدار شدم
من: خبر جدید چی داری؟؟؟؟؟؟؟
خاهرم: هیچی همون قبلیاست فقط با دوست "جوهر" مصاحبه کرده مجری که گفته پسر خوبی بوده نمی دونم انگیزش چی بوده.
من: برو تو هم یه چرت بزن خبری شد بیدارت می کنم.
خاهرم: نه خسته نیستم
.

.
.
.
.
امروز ساعت 12/06
خاهرم پیامک زده فینگیلیش
Emroz b b 30 Ro eshgh ast. johar ro gereftan
از اونجاییکه گوشیش فارسی خان نداره بهش جواب دادم فینگیلیش
Shkhi mikhoni?
ghararemon sa@ 5 asr
نتیجه گیری:
شبا که ما خابیدیم/ آقا پلیسه بیداره
ما خاب خوش می بینیم/ اون تو بوستون جوهر رو میگیره 
توی این بمب گذاری سه نفر مردند و 170 نفر مجروح شدند که 10 نفر از اونها قطع عضو شدند.
مطمئنم زندگی باز هم برای این مردم و خانواده هاشون جریان داره.

نحوه تبلیغات و آگهی

من موندم این جمله بندی های رو تو کدوم مدرسه یاد گرفتن؟


این از آدرس نوشتن روی ساک دستی فروشگاه


فروشگاه ............

آدرس: میدان شهرداری/ بالای عکاسی .....


یا این که توی روزنامه آگهی داده


به چند فروشنده خوب پوشاک نیازمندیم.

                                            فروشگاه ......