ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

در همین حوالی

مرداد ماه دیگه ابهتش رو از دست داده. این بارونا چیه میباره اینقدر آخه. هوا هم سرد شده. دیگه هیچی مثل سابق نیست بخدا 

دلم لک زده برای یه سفر درست و حسابی. اصفهان و شیراز و هند امسال تو برنامه هام بود و البته غواصی تو کیش.خب دیگه این کرونا کاری باهامون کرد که به غلط کردن بیفتیم وقتی که توانایی رفتن داشتیم و همش نه می آوردیم و بهونه که وقت ندارم ..

از اسفند ماه دیگه باشگاه تعطیل شده و بدنم رنگ ورزش و دستم رنگ توپ رو ندیده. میخواستم سنگنوردی ثبت نام کنم تکنفره که با ساعتم جور نیومد. فعلن همون کلاس پیانو و زبان رو چسبیدم دو دستی تا ببینم چی میشه تا پاییز. بالاخره منتظریم این دانشمندا واکسنه رو کشف می کنن یا نه ...

خلاصه اینکه خوشحال زندگی کنید با وجود همه ی اتفاقاتی که داره میفته چون اگه ناراحت باشیم، بیمار باشیم، بی پول باشیم،شکست خورده باشیم یا حتا بمیریم  ... چیزی از کسی کم نمیشه. آدما چند روز بعد برمیگردن به زندگی قبلی شون. قدر روزهامونو بدونیم و قشنگ زندگی کنیم. سعی کنیم یاد بگیریم و سهم خودمون رو تو زندگی دست کم نگیریم...


معرفی سریال

سه روز پیش شروع کردم به دیدن این سریال. درگیرش شدم. این سریال فوق العاده اونقدر کامله که نمیشه ندید مثل سریال پاتریک ملروز که حتمن باید دیدش. 

خانواده ی بدکارکرد و والدین بیمار از نظر روحی تاثیرات مخربی روی روان بچه هاشون دارن که تا آخر عمر گریبان شون رو میگیره و اجازه نمیده زندگی طبیعی و سالمی داشته باشن.

متحیر بودم از هر قسمتش و اینکه قسمت آخر ناک اوتم کرد. درگیرم هنوز با این شخصیتها. در عین حال یه آدم در سکوت و آرامش چقدر میتونه از اعماق ترسناک باشه و به دیگران آسیب برسونه.

مینی سریال هشت قسمتی sharp objects یکی از سریالهاییه که  شخصیتها، داستان ، بازی عالی بازیگرها و موضوع روانشناسی سریال خیلی عالی کنار هم قرار گرفتن. این سریال بر اساس رمانی به همین اسم از جیلیان فلین اقتباس و ساخته شده.