ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

چه سریالهایی اسماعیل چه سریالهایی

دیدن سریال برکینگ بد (breaking bad) تموم شد. برای اینکه دلتنگیش خفه م نکنه پشت بندش بتر کال سال (better call saul) رو دارم نگاه می کنم. چه مغزی داشته نویسنده ی این سریالها آقای وینس گیلیگان که دیروز هم گویا تولدش بوده. ماچ به کله ت گیلیگان عزیز

.

.

.

.

.

نمی دونم چرا خیلی ها از اسکایلر همسر والتر وایت خوششون نمیاد. شاید برای اینکه فکر میکردن کنترلگری زیادی روی والتر داشته و والتر بخاطر همین افسار گسیخته شده  که البته در  فصل 5 وحشی شد اصلن اما والتر وقتی داشت تعریف میکرد چطور با اسکایلر آشنا شده میشد تا اخر ماجرا رو خوند که والتر بلد بود نقش قربانی رو خوب بازی کنه توی زندگیش با هوش سرشاری که داشت.

خلاصه اینکه زرق و برق  سریالها و مینی سریالهای امروز امریکایی در کنار این دو تا سریال دیده و پسندیده نمیشن. من اگه این دو تا رو تموم کردم میرم سوپرانو رو نگاه میکنم یکم سریال واقعی دیده باشم، با فیلنامه ی هوشمند و کاراکترهای درجه یک و بازیهای بی نقص. والا


باش تا نفرین دوزخ از تو چه سازد

دنیا به طرز عجیبی بی رحم و کثافته با آدمهایی که برای باقی موندن دست به هر کاری میزنن تا کمی بیشتر جفتک پرانی کنن.

از دیروز دارم به این فکر میکنم این بچه محمد قبادلو اگه توی یه مملکت سالم به دنیا می اومد شاید الان داشت کوله گردی میکرد و زندگی نرمالی داشت اما توی این سرزمین فلاکتبار زیر خروار ها خاک خوابیده ...

به قول یکی نوشته بود به مادر ها کارنامه نمی دن اما جنازه تحویل میدن 


باش تا نفرینِ دوزخ از تو چه سازد،
که مادرانِ سیاه‌پوش
ــ داغدارانِ زیباترین فرزندانِ آفتاب و باد ــ
هنوز از سجاده‌ها
سر برنگرفته‌اند!