ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

چُرتکه

چرتکه انداختن تو بعضی چیزا قشنگ نیست

خصوصن تو دوستی

 اصلن لازمه چرتکه و ماشین حساب و انواع و اقسام وسیله ی حساب کردن رو تو دوستی نیست و نابود کنیم

تا دوستی هامون نیست و نابود نشه.


به قول فریدون مشیری که چی خوب گفت:

دل من دیر زمانی است که می پندارد :

« دوستی » نیز گلی است ؛

مثل نیلوفر و ناز ،

ساقه ترد ظریفی دارد.

بی گمان سنگدل است آنکه روا می دارد

جان این ساقه نازک را

                                        - دانسته-

                                                           بیازارد !



چیز های زیادی هست که باید یاد بگیریم

* داشتم این پست آلما توکل رو می خوندم که یاد فیلم گ.ل.ا.ب افتادم وقتی مازیار اومده بود ملاقات مریم

مریم بهش گفت: "هنوز تو خیلی وقت داری که زندگی کنی

فیلم های زیادی هست که باید ببینی

کتاب های زیادی هست که باید بخونی

کار های زیادی هست که باید انجام بدی"

این دیالوگهای مریم همیشه توی گوشمه. 


* اگر زندگی من یک کتاب بود

و من یک نویسنده بودم

دوست داشتم داستانهای من چگونه پیش برود؟

جملات بالا  از این ویدئوی دیدنی ست. حتمن ببینید.